Sain isoa kalua enkä muuta enää halua

• Viestiketjun aloittaja Ei enää nysää...
  • Ensimmäinen viesti
Ei enää nysää...
Olen ollut yli kymmenen vuotta miehen kanssa, jonka kalu on jotain 15cm luokkaa sesoessaan. No, onneksi se on ihan hyvän paksuinen. Olen ollut seksiimme tähän asti melko tyytyväinen ja olen ajatellut, että ei sillä pituudella ole mitään väliä. Mieheni kun on muuten taitava ja huomioiva sängyssä.

Jännityksen ja vaihtelun halussa olen pienen ajan sisällä ollut neljän vieraan miehen sängyssä ja kaikilla noilla on ollut isompi, kuin miehelläni. 18cm oli noista "lyhin" ja 23cm pisin. Ja täytyy sanoa, että kaikki tuntui selvästi paremmalle kuin mieheni kulli. Ja varsinkin se 23cm ja vielä paksuuttakin löytyi niin voi aaah..! Mahtava tunne, kuinka se täytti tiukan tavarani ääriään myöten ja oikein venytti sitä ja kun mies vielä osasi käyttää sitä.

En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!

• Tykkää
Reactions: Seikku24
tiukkaakin tiukempi
Heh heh, sinä et ole tiukkaa tavaraa nähnytkään kun tuommoisia puhut. Ja muutenkin oli aikas huono provo. Joo ei ole väljän voittanutta vai mites se mottosi menikään?

sivhos
Omistan keskikokoisen peniksen.Olen saanut nauttia just passelin kokoisista pimpeistä.Sinnehän mahtuu vaikka koivuhalon sulloisi.Pääasiassa kaikki on kiinni korvien välissä.Luova nainen,osaa nauttia elämästään,pienistä murusistakin,tällainen nainen on painonsa arvoinen kultaa,ei mikään turhan narisija.

juujuujuu
Alkuperäinen kirjoittaja Ei enää nysää...:
En ole aikaisemmin tajunnutkaan millainen ero voi naimisessa olla nysäkullin ja kunnon vehkeen välillä. Enää en sano, etteikö koolla olisi väliä. On aivan selkeä ero!

Nyt en enää muusta haaveilekaan kuin saada taas sitä isoa kullia ja ehkä seuraavaksi vielä isompaa. Tiedän erään miehen, jolla huikeat 26cm ja sitä ehkä kokeilen seuraavaksi!
En yleensä vasta provoihin, mut antaa mennä. Voisit kyllä Seppo pistää kalun housuihin.

Jep. Tietysti päiväunissakin kannattaa muistaa, että miehetkin osaa kusettaa.

Keskiarvo kun on siellä 14 cm:n tuntumassa, opettele käyttämään vaan sitä pesääsi. Jos nyt siis olit nainen.

sivhos
Miten on,kumpi ratkaisee,iso kalu vai tunne?Pikku nakilla varustettu,tunnepuoli mukana,iso kalu pelkkänä panona,miten on.Jos tunnetta on mukana,ehkä iso kalu ei ole haitaksi.

täytettä löytyy täälläkin
No kyllähän siinä varmasti eroa on; 15 cm perusnysä ja 23 cm kunnon kanki. Tilavuudeltaankin vastaa kanta perusnysää. Olishan se ihme jos ei eroa olisi. Ymmärrän että ei enää peruskalu kiinnosta....samaa kokemusta täälläkin...Semmonen vaan jäi mietityttään etteikö toi 23 cm pituutena riittäny..jäikö vielä pohjaamatta...vai kiihottaako vaan visuaalisesti vielä pidempi

sivhos
Koollako väliä?Kyllä on.Nyt otan vastakappaleen puheeksi.Olen kokenut tiukkaa pimppiä ja hiukan väljempää.Oma keskarini nautti enemmän väljemmästä mallista.Tiukempi versio oli hiukan liiankin tiukka.

Liian vanhako tälle palstalle?
Jäin miettimään, että oliko aloitus oikeasti naisen tekstiä? Kuulosti minusta jotenkin kovasti miesmäiseltä nysäkulleineen ja tiukan tavaran täyttämiseen - vai puhuvatko naiset nykyään tuolla tavoin ja olenko minä hieman vajaana 40-vuotiaana auttamattomasti liian vanha tälle palstalle?!

Olen ollut sängyssä kahden miehen kanssa (siis yhdynnässä) ja entisellä miehelläni oli selvästi isompi penis kuin nykyisellä miehelläni, mutta sitä en tiedä, että kuinka paljon, sillä en ole kummankaan penistä mittaillut. Seksi nykyisen mieheni kanssa on huomattavan paljon nautittavampaa, sillä vaikka olinkin entisen mieheni kanssa pitkään naimisissa, ei suhteemme ollut koskaan niin toimiva kuin suhde nykyisen mieheni kanssa. Eli tosiaan ei se koko ole ollenkaan ratkaiseva, tärkeintä on se, kenessä penis on kiinni.

voiteitä
Alkuperäinen kirjoittaja täytettä löytyy täälläkin:
No kyllähän siinä varmasti eroa on; 15 cm perusnysä ja 23 cm kunnon kanki. Tilavuudeltaankin vastaa kanta perusnysää. Olishan se ihme jos ei eroa olisi. Ymmärrän että ei enää peruskalu kiinnosta....samaa kokemusta täälläkin...Semmonen vaan jäi mietityttään etteikö toi 23 cm pituutena riittäny..jäikö vielä pohjaamatta...vai kiihottaako vaan visuaalisesti vielä pidempi
Tietysti jos olisi nainen kyseessä kirjoittajana, niin saattaisi tietää että ihan normaalikalulla pääsee pohjaan, kun asento ja nainen on oikea.

Vanha, vaan ei piika:)
Alkuperäinen kirjoittaja Liian vanhako tälle palstalle?:
Jäin miettimään, että oliko aloitus oikeasti naisen tekstiä? Kuulosti minusta jotenkin kovasti miesmäiseltä nysäkulleineen ja tiukan tavaran täyttämiseen - vai puhuvatko naiset nykyään tuolla tavoin ja olenko minä hieman vajaana 40-vuotiaana auttamattomasti liian vanha tälle palstalle?!

Olen ollut sängyssä kahden miehen kanssa (siis yhdynnässä) ja entisellä miehelläni oli selvästi isompi penis kuin nykyisellä miehelläni, mutta sitä en tiedä, että kuinka paljon, sillä en ole kummankaan penistä mittaillut. Seksi nykyisen mieheni kanssa on huomattavan paljon nautittavampaa, sillä vaikka olinkin entisen mieheni kanssa pitkään naimisissa, ei suhteemme ollut koskaan niin toimiva kuin suhde nykyisen mieheni kanssa. Eli tosiaan ei se koko ole ollenkaan ratkaiseva, tärkeintä on se, kenessä penis on kiinni.
Vähän suurempi määrä kokemusta täällä. Nuorena pikaisiakin kokeiluja eri kokoisten ja näköisten, miesten ja penisten kanssa.
Entisellä (petturi-) miehelläni oli huomattavan iso penis, jopa niin, että sen tuntuivat tietävän kaverit ja kaverin kaverit. No ei se haitannut, koska seksi oli ihanaa alkutotuttelun jälkeen. En ollut kuvitellut niin suuria olevankaan, mutta olipahan kuitenkin.
Se tuntui lepotilassakin kädessä painavalta ja sellaiselta lihaksikkaalta. Pystyynnoustessa pituutta tuli lisää, mutta paksuutta eritoten ja hirvittävän jäntevä. Eka kerroilla olin vaan ja toivoin, että se ei satu. Jännitin, enkä osannut nauttia. Myöhemmin opin sen tavoille, enkä enää jännittänyt ja siitä lähtien seksi lämä oli kuin seitsemännessä taivaassa.
Kerta toisensa jälkeen sain mahtavia orgasmeja, kun alapääni levittäytyi sen varren ympärille. Seksi oli mahtavaa, vaikka suhde sinänsä ehkä keskivertoluokkaa.
Mutta hyvä kello kauas kuuluu ja toisia naisia tuli kuviohin milloin missäkin yhteydessä. Loppujen lopuksi hän lähti hieman nuoremman perään ja näin ilman niitä ihania sessioita.

Pitkän sinkkuajan jälkeen tapasin ihanan miehen ja hänellä tietenkin oli sitten se elämäni ylivoimaisesti pienin penis. Alussa seksi ei tuntunut miltään, mutta nyt ole oppinut pitämään itseäni asennossa, jossa edes vähän saan tuntumaa tuohon ohueeen ja lyhyeen penikseen. Se on niin pieni, että se melkein mahtuu käteni sisään piiloon. Hän itsekin tietää vajavaisuutensa ja sanoo ymmärtävänsä pettymystäni. Kuitenkin suhde ja rakkaus on huomattavasti parempaa tämän pienikaluisen kanssa, vaikka joskus itken salaa, kun makaan yhdynnän jälkeen alapää sykkien ja jotain jäi taas saamatta.

Höh, tulipas pitkä tarina. Muttä tämä oli kait yksi ääni sille, että koolla on merkityksensä. Se ei ole kaikki, mutta mutta mutta ...!

eräs peräs
Kuitenkin suhde ja rakkaus on huomattavasti parempaa tämän pienikaluisen kanssa, vaikka joskus itken salaa, kun makaan yhdynnän jälkeen alapää sykkien ja jotain jäi taas saamatta./quote]

Niitä isoja kulleja saa kuules kaupasta. Luultavasti miehesi ja sinä olette siellä seitsemännessä taivaassa kun pääsette yhdessä tutustumaan valikoimaan.

Edelleen ihmettelen, että kun orgasmin saamiseen riittää yksi toimiva sormi, niin miten voi olla niin oleellista mikä on miehen peniksen koko.

Eli tarinan opetus: hyvää miestä ei saa postimyynnistä, kyrpiä kyllä. Toinen opetus: opetelkaa g pisteorgasmi.

Juuri noin!
Alkuperäinen kirjoittaja eräs peräs:
Kuitenkin suhde ja rakkaus on huomattavasti parempaa tämän pienikaluisen kanssa, vaikka joskus itken salaa, kun makaan yhdynnän jälkeen alapää sykkien ja jotain jäi taas saamatta./quote]

Niitä isoja kulleja saa kuules kaupasta. Luultavasti miehesi ja sinä olette siellä seitsemännessä taivaassa kun pääsette yhdessä tutustumaan valikoimaan.

Edelleen ihmettelen, että kun orgasmin saamiseen riittää yksi toimiva sormi, niin miten voi olla niin oleellista mikä on miehen peniksen koko.

Eli tarinan opetus: hyvää miestä ei saa postimyynnistä, kyrpiä kyllä. Toinen opetus: opetelkaa g pisteorgasmi.
Naisella orgasmin saantiin riittää yksi toimiva sormi, mutta miespäs tarvitseekin koko nyrkin.

Sillä tavoin on kaikkien halut ja tarpeet ratkaistu, sanoo peräs ?

eräs peräs
Miksipä ei?

Halut ja tarpeet lienevät aika yksilökohtaisia. Mutta jos edes hiukan hellitettäisi siitä yhdyntäkeskeisyydestä ja ymmärrettäisiin, että muitakin nautinnon voi saada usealla tavalla, vain ja ainoastaan laittamalla pippeliä puppeliin.

Merkittävin seksiin tarvittava elin sijaitsee kuitenkin korvien, ei jalkojen välissä..

eräs peräs
Miksipä ei?

Halut ja tarpeet lienevät aika yksilökohtaisia. Mutta jos edes hiukan hellitettäisi siitä yhdyntäkeskeisyydestä ja ymmärrettäisiin, että muitakin nautinnon voi saada usealla tavalla, vain ja ainoastaan laittamalla pippeliä puppeliin.

Merkittävin seksiin tarvittava elin sijaitsee kuitenkin korvien, ei jalkojen välissä..

Halut ja tarpeet lienevät aika yksilökohtaisia. Mutta jos edes hiukan hellitettäisi siitä yhdyntäkeskeisyydestä ja ymmärrettäisiin, että nautinnon voi saada usealla tavalla, EIKÄ vain ja ainoastaan laittamalla pippeliä puppeliin.

Entäs jos
Miksipä ei?

Halut ja tarpeet lienevät aika yksilökohtaisia. Mutta jos edes hiukan hellitettäisi siitä yhdyntäkeskeisyydestä ja ymmärrettäisiin, että nautinnon voi saada usealla tavalla, EIKÄ vain ja ainoastaan laittamalla pippeliä puppeliin.

sattuu aivan hirveästi nauttimaan siitä yhdynnästä ja pippelistä puppelissa ?
Pitääkö silti peräksen opein hylätä lihan nautinto ja keskittyä "panemaan" aivoja ?

tuloksia
Peniksen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen. Lääketieteessä pidetään peniksen mittaa normaalina, jos sen pituus levossa on yli 4 cm ja venytettynä yli 7 cm. Mitta otetaan häpyluun alareunasta peniksen kärkeen.

Euroopassa tehdyssä noin 1 000 miehen tutkimuksessa velton peniksen keskimääräiseksi pituudeksi saatiin 10.2 cm. Täydessä erektiossa olevan peniksen mitta oli keskimäärin 14.5 cm (vaihtelu 9-19 cm). 76 %:lla miehistä penis oli erektiossa mitaltaan 12 - 16 cm ja ainoastaan 12 %:lla se oli pitempi kuin 16 cm. Erektiossa olevan peniksen ympärysmitta tyvessä oli keskimäärin 11.2 cm (vaihtelu 9-15 cm) ja kärjessä 11.0 cm (vaihtelu 8 - 14 cm).

Pidän seksistä
Nuo tutkimustulokset ovat todennäköisesti realistisia. ...mutta mitä tuolla "puheenvuorolla" oikein haluttiin sanoa. Satun itse pitämään seksistä, nautin seksistä ja nautin kookkaasta kalusta.

THTI
No ihan samaa ajattelin.
Mitä ihmeen hyötyä on kenellekään typerästä sloganista: "peniksen koko ei korreloi seksuaaliseen tyytyväisyyteen" ?
Kuka niin sanoo ?
Joku mieskö ? Tutkija? Lääkäri? Psykiatri ?

Jos kuitenkin tuo pitäisi paikkaansa, niin mikä minä sitten olen ?
Joku friikkö, kun satun nauttimaan paljon enemmän ison peniksen kanssa pelaamisesta, kuin pienen ? Saan myös paljon suurempaa seksuaalista tyydytystä isoista peniksistä. Koko, näkö, tunne, kaikki...!

Pidän ja osaan nauttia myös pienestä kalusta, eli en siis ole ihan hukassa:)

Silti sisällä joku hypähtää ja kovaa, kun parneri kaivaa housuistaan kookkaan peniksen, sen sijaan että eteeni ilmestyy pieni napero.

Sitten vielä tämä hokema: "tarkeintä, että osaa käyttää sitä ".
Huh, mitä potaskaa. Minä se olen, joka käyttää, ei mies. Vaikka mies ei tietäisi hevonkukkua, mitä isolla kalullaan tekisi naiselle, niin minä tiedän ja osaan nauttia siitä riemurinnoin.

Kun kalu on pieni, muuttuvat monet asiat hankaliksi ja vaativat erityistä keskittymistä ja silloinkaan ei tyydytys ole samaa luokkaa, kuin suuren peniksen levittäessä tietään syvemmälle ja syvemmälle, ahhh!

miesh34
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Kun kalu on pieni, muuttuvat monet asiat hankaliksi ja vaativat erityistä keskittymistä ja silloinkaan ei tyydytys ole samaa luokkaa, kuin suuren peniksen levittäessä tietään syvemmälle ja syvemmälle, ahhh!
Samahan se on tiukan pimpin kanssa, turha väittää ettei olisi väliä. Normaali/synnyttänyt ja treenaamaton (90 % naisista) ei vaan ole sama asia. Ja iällä ei ole mitään tämän kanssa tekemistä.

Yhteistyössä