[QUOTE="vieras";26865814]Ja kun joku ulkopuolinen ei ehkä joskus jossain ymmärrä, täytyy omaa käytöstä muuttaa ja tekemisiään rajoittaa?
Kyseessä oli asiakas, raskaana oleva nainen, jolle baarimikko suositteli alkoholitonta siideriä, kun asiakas oli kertonut olevansa jo kyllästynyt limsaan. Olisiko se limsan juominen ollut ok? Entä jos joku olisi erehtynyt luulemaan sitä alkoholia sisältäväksi drinkiksi?[/QUOTE]
No, tähän kysymykseen olen jo vastannut niin monesti että koen toistavani itseäni.
Mielestäni baarissa istuminen joi sitten vaikka VETTÄ tai oli juomatta mitään, ei kuulu raskaana oleville.
Ja se kun joku mainitsi, ettei ole ennen kuullut jonkun pitävän tätä jotenkin epänormaalina, ihme. Minä olen kuullut monestikin, ja monesti tällaisista ihmisistä vain tupataan ajattelemaan melko kyseenalaisia asioita.
Niin ja tosiaan, kun jollekin huomautettiin että eläisi tätä 2012 lukua, kyllä minäkin elän ja olen nuori äiti itsekin, mutten koe siltikään baarielämää niin tähdelliseksi ettenkö osaisi siltä pidättäytyäkin.