Sain ikävän viestin maanantai-iltana =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tähtiyö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Perfekta:
anteeksi kun kysyn, mutta kuoliko isäsi "hämärissä" olosuhteissa kerta poliisit tuli oven taakse? En osaa sanoa muuta kuin osanottoni :hug:

:o Tyhmä kysymys! Luuletko että papit nykyään kiertävät ilmoittamassa suruviestin? Poliisithan aina ilmoittaa, ei tuollaista asiaa voi soittamallakaan ilmoittaa..
ap:lle osanottoni!

Alkuperäinen kirjoittaja surusilmä:
anteeksi kun kysyn, mutta kuoliko isäsi "hämärissä" olosuhteissa kerta poliisit tuli oven taakse? En osaa sanoa muuta kuin osanottoni :hug:

:o Tyhmä kysymys! Luuletko että papit nykyään kiertävät ilmoittamassa suruviestin? Poliisithan aina ilmoittaa, ei tuollaista asiaa voi soittamallakaan ilmoittaa..
ap:lle osanottoni!

anteeksi kun kysyin, mutta kun ei ole tietoa tuollaisesta asiasta kun ainut läheinen joka on kuollut on mummi ja hän kuoli sairaalassa ja mitä sitten tuttuja kuollut niin perheet heidät löytäneet...sillä kysyin...pyydän anteeksi tahdittomuuttani ja uteliaisuuttani, kun en tosiaan tiedä

Kiitos kaikille haleista ja lohduttavista sanoista.

Ja ei kuollut "hämärissä" olosuhteissa vaan kotonaan ja mikään ei ainakaan viittaa siihen että syy olisi muu kuin luonnollinen.
Pakkohan niiden viranomaisten on se ilmoittaa omaisille kun kukaan meistä ei ollut paikalla kun isäni löydettiin.
Ja puhelimitse eivät tosiaan halua ilmoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja PatalaiskaVätys:
Osaanottoni :hug: Itse olen keskellä samaa rumbaa. Äitini kuoli yllättäen 10pvä, Perjantaina siunaus ja ens viikolla uurnanlasku. Mulla on itse kuolema vielä jollain tapaa käsittelemättä. Pelkään sitä, että kun asiat on saatu hoidettua ja mulla on aikaa kunnolla surra, että romahdan. Nyt on pakko vaan ollut hoitaa asioita.

Kovasti voimia.

Voimia toivon myös sinulle :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:

Kiitos kaikille haleista ja lohduttavista sanoista.

Ja ei kuollut "hämärissä" olosuhteissa vaan kotonaan ja mikään ei ainakaan viittaa siihen että syy olisi muu kuin luonnollinen.
Pakkohan niiden viranomaisten on se ilmoittaa omaisille kun kukaan meistä ei ollut paikalla kun isäni löydettiin.
Ja puhelimitse eivät tosiaan halua ilmoittaa.

Tätä minä juuri mietin että miten se menee jos joku muu kuin perhe löytää...kitios että jaksoit selventää, minä olen jälleen viisaampi..vielä kerran :hug:

aina jos ihminen kuolee muuala kun sairaalla tms.niin paikalle kutsutaan poliisit.vaikka kyseessä olis vanha ja sairas ihminen ja että kuolinsyy olisi luonnollinen.se on käytäntö,eipä tule epäselvyyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
aina jos ihminen kuolee muuala kun sairaalla tms.niin paikalle kutsutaan poliisit.vaikka kyseessä olis vanha ja sairas ihminen ja että kuolinsyy olisi luonnollinen.se on käytäntö,eipä tule epäselvyyksiä.

Näin. Meilläkin naapurin mummo oli kuollu yksin ollessaan yöllä sänkyynsä, omaiset hälyytti ambulanssin paikan päälle katsomaan, kun ei mummo vastannu puhelimee. Ensihoitajat puolestaan kutsui poliisit paikalle toteamaan tilanteen.

Ap, olen todella pahoillani, voimia! :hug:

:hug: :hug: :'( Voimia suunnattomassa surussasi :'( Mun isä kuoli viime toukokuussa 51-vuotiaana ja nyt on vasta tullut mieletön ikävä ja toisinaan meinaan purskahtaa yhtäkkiä itkuun.Mä en ole oikein osannut käsitellä tätä asiaa kunnolla.Isän hautajaisissa sain paniikkikohtauksen ja se oli karmeaa.Nyt suru on jotenkin jäänyt taka-alalle ja tilalle on tullut ihan suunnaton ikävä :'(

Osanotot.

Poikani 6-v. kuoli viime keväänä ja vieläkin joskus ei voi uskoa todeksi asiaa...

Vaikkakin uskon et hän on taivaassa ja odottaa siellä meitä ja nyt on kaikki hyvin...

Olen pahoillani :hug: :hug: Voimia sinulle suureen suruusi ja voimia myös siihen, että jaksaisit järjestellä käytännön asioita.

Voimia tuleville päiville ja surun ja läheisen kuoleman aiheuttaman monenlaisten tunteitten läpikäymiseen.
:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja lapsensa menettänyt äiti:
Osanotot.

Poikani 6-v. kuoli viime keväänä ja vieläkin joskus ei voi uskoa todeksi asiaa...

Vaikkakin uskon et hän on taivaassa ja odottaa siellä meitä ja nyt on kaikki hyvin...

Miná olen menettänyt äitini. Niin kamalaa kuin omien vanhempien kuoleminen on , en osaa edes kuvitella surua kun menettää oman lapsensa. Voimia myös sinulle! :hug:

:'( osanottoni suureen suruusi.

Menetin helmikuussa (13.02.) siis aikalailla 4 vuotta sitten isoäitini jota olin käynyt katsomassa juuri edellisenä päivänä ja kaksi päivää siitä poisnukkui rakas anoppini (joka oli saanut viikkoa aikasemmin aivoverenvuodon 63 vuotiaana) ..

Voimia :hug:

minulla meni poika. sen rumban kestää ja hautajaisetkin.mutta entä sen jälkeen. häipyy ymmärtäjät ja melkein ystävätlin sitten onkin yksin.alkaa todellisuus..jos ennen sitä on ollut kuin usvassa. ja siihen tajuamiseen meneekin sitten aikaa. mutta kaikkein eniten sinä tarvitset tukea jaksaa, sinulla on vaikeaa aikaa edessä kauan..mutta niin kuin sanoit onneksi osaat iloita siitä että sinulla on lapset joiden avulla jaksat edes vähän paremmin..

Yhteistyössä