Sain huuto-netissä viestin mut en pysty nyt vastaamaan siihen..Enkö pysty mitenkään ottaan yhteyttä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
Mulla oli huuto-netissä kohde myynnissä ja se sulkeutu. Siihen ei tullut huutoja mutta yks ostaja ehdeokas laitto yksityistä viestiä ja kysy tietoja farkuista.
(asuu samalla paikkakunnalla)
Mutta kun minä en ole tunnintautunut eikä mulla ole mitään maksullisia huuto+ juttuja niin nytkö en pysty laittaan viestiä??
Tämä mahdollinen ostaja ehdokas ei ollut laittanut sähköpostiin sähköpostiosoitetta niin en pysty vastaamallakaan vastata.

Mitäs nyt siis??

Ei taida nykyään voida, jollei lähettäjä ole laittanut sähköpostiaan viestiin. Vain tunnistautuneena voi lähettää ja vastata ykstyisviesteihin. Itse en ainakaan enää ole voinut vastailla, kun tunnistautuminen meni vanhaksi.

tai viestissä lukee
Voit vastata viestiin alla olevaa linkkiä klikkaamalla:
kun klikkaan tätä mikä tämän tekstin alla on tulee
Lähetä yksityisviesti
Vain Huuto Plus -käyttäjät voivat lähettää yksityisviestejä.

eli mä en saa nyt laitettua viestiä tälle.

[QUOTE="minä";26202988]tai viestissä lukee
Voit vastata viestiin alla olevaa linkkiä klikkaamalla:
kun klikkaan tätä mikä tämän tekstin alla on tulee
Lähetä yksityisviesti
Vain Huuto Plus -käyttäjät voivat lähettää yksityisviestejä.

eli mä en saa nyt laitettua viestiä tälle.[/QUOTE]

Huuto.net haluaa myydä tunnistautumisia, joten siksi ei onnistu ilmaiseksi. Harmi vaan, kun kaikki viestien lähettäjät eivät tätä aina hoksaa.

Jos näet hänen huutistunnuksen niin käyppä klikkaa sitä ja kattoo jos ois sähköpostiosotetta siellä?

Jep näkyi ja kävin kurkkaamassa
(ei ollut avoimia tai suljettuja kohteita eli en voinut edes jättää kysymystä.)
eikä esittelyssä mainittu sähköpostiosoitetta.

Harmi joko nyt sit unohdan tämän ja laita kohteeni taas virallisesti myyntiin (ja toivoa että tämä huutaisi niitä) tai liityn johonkin huutoplussaan ( jota oon aatellut että mihinkään en rahojani pistä ja mielestäni tuo huuto+ on rahastusta)

Yhteistyössä