Sain hoitolapselta joululahjan... :(

  • Viestiketjun aloittaja "lastenhoitaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Huhhuh"
Tosi hienoa varmaan hoitajan harrastaa seksiä sängyssään miehensä kanssa, kun hoitolapsen kasvot hymyävät tyynyliinassa... Vähän suhteellisuudentajua lahjoihinkin, kiitos... Ei se teidän ristomaija nyt ole maailmakaikkeuden ihanin ipana
 
"vieras"
[QUOTE="nanna84";22698095] Eihän potilaatkaan sairaanhoitajille tai lääkäreille lahjoja ostele.[/QUOTE]

=) en mä oo omalle lääkärille ostanut, mutta eläinlääkäriä olen kyllä jouluna muistanut =)
 
tähhh
[QUOTE="ahaa";22698275]Niin ja vielä noihin kummilasten yms. kuviin. Itse ainakin tykkään saada vuosittain sen tarha- tai koulukuvan. Näkee miten lapsi muuttuu ja saa itselle kivan muiston. Ei niitä kuvia tarvitse mihinkään "alttarille" laittaa kuten joku oli kirjoittanut. Hyvin menevät esim. albumiin tai vaikka muistojen laatikkoon.

Huh kun tulee kamala olo näistä kirjoituksista. Onkohan kuinka iso osa ihmisistä oikeasti niin negatiivisia kuin tälläset chattipalstat antaa ymmärtää vai liikkuuko täällä ihan omanlaistaan sakkia...?[/QUOTE]

mikä ...tun chattipalsta??
 
[QUOTE="Huoh";22698686]Hyvät ihmiset, olette menneet provoon...[/QUOTE]

Ja taas vähän huono sellaiseen. Kumpaako keskustelua haettiin mielipiteitä lastenhoitajista jotka saattaisivat ajatella ko. tavalla, vai yleistä keskustelua kuvalahjoista, tyynynliinoista tai muista.
 
lh
Kiittämätön ap!! Minä olen töissä vanhusten palvelutalossa, jossa kaikki vanhukset ovat kahden hoitajan avustettavia. Sain lahjaksi pyyhkeen omaiselta, jossa komeili heidän isänsä sairaanpedissä paskat housuissa. Mutta niin on ihana joulusaunan jälkeen pyyhkii ittensä heidän mittaamattoman arvokkaan isänsä kuvaan :) <3 Pitäähän minun ymmärtää, että heidän isänsähän on koko maailman napa.
 
"kerttu"
Alkuperäinen kirjoittaja tähhh;22698698:
mikä ...tun chattipalsta??
chat=keskustella, keskustelupalsta, vai mikä tämä sitten on??? Hitto miten törkeesti ihmiset täällä kommentoi, ei mitään itsekritiikkiä. Onko tarkotus, että täällä huudellaan kaikki päässä liikkuvat törkyset ajatukset julki kun sitä ei tarvitse omalla nimellä tehdä. Tää on inhottavin paikka netissä mihin oon ikinä törmännyt. Toista kertaa toivottavasti en tänne eksy.
 
hahhaa
Kiittämätön ap!! Minä olen töissä vanhusten palvelutalossa, jossa kaikki vanhukset ovat kahden hoitajan avustettavia. Sain lahjaksi pyyhkeen omaiselta, jossa komeili heidän isänsä sairaanpedissä paskat housuissa. Mutta niin on ihana joulusaunan jälkeen pyyhkii ittensä heidän mittaamattoman arvokkaan isänsä kuvaan :) <3 Pitäähän minun ymmärtää, että heidän isänsähän on koko maailman napa.
Ihana pyyhelahja. Nauroin tätä vaikka kuinka :D

Ottakaa ihmiset huomioon että osa viesteistä on pelkkää provoilua, vaikka on oikeasti olemassa ihmisiä, joilla lahjahankinnat menevät pieleen ja pahoin.
 
"hullu"
Mä ymmärrän et vaikka lasten kummeille tuollainen teetetään, mut neuvolantäti ja hoitotätit on ihan liikaa xD
Noh, eiköhän tää ollu vain vittumainen "provo" kuten tuo vanhus-juttukin.

Mut asian vierestä... Inhottava mieli tuli tästä ketjusta kun tajusi, että osa (kuinkahan iso osa?) lasten- ja vanhustenhoitajista ja muistakin hoitohenkilöistä inhoaa työtään ja niitä ketä "joutuvat" hoitamaan.
 
"hoitsu"
Totuus on se, että kaikista ei tarvitse pitää, mutta sitä ei saa näyttää. Omaiset ei edes välttämättä tiedä kuinka heidän herttainen isänsä kiroilee, hakkaa, sylkee hoitajia. Tai kyllähän heille kerrotaan, mutta eivät he usko. Mulla on ainakin joka työpaikassa ollut inhokkeja. Juu hoitanut olen kunnolla, mutta mieluiten olisin nekin syysännyt jollekkin toiselle hoidettavaksi.
 
"Rouva"
Alkuperäinen kirjoittaja päikyn täti;22698144:
Mä taas sain joulukortiksi sellasen teetetyn valokuvakortin hoitolapsestani. Oli kanssa vähän hämmentävä kokemus. :D
Niin siis mitä hämmentävää tuossa on? Aika yleinen tapa laittaa lasten kuvat joulukortteihin...
 
"hah"
[QUOTE="Huhhuh";22698656]Tosi hienoa varmaan hoitajan harrastaa seksiä sängyssään miehensä kanssa, kun hoitolapsen kasvot hymyävät tyynyliinassa... Vähän suhteellisuudentajua lahjoihinkin, kiitos... Ei se teidän ristomaija nyt ole maailmakaikkeuden ihanin ipana[/QUOTE]

8)
 
"palle"
[QUOTE="Rouva";22698912]Niin siis mitä hämmentävää tuossa on? Aika yleinen tapa laittaa lasten kuvat joulukortteihin...[/QUOTE]

Niinpä, niitä teetetään nippu, joten miksi niitä ei vois jakaa kaikille niille joille muutenkin antais joulukortin? Helvetti näitä hämmentyjiä!:(
 
"Minttu"
Puhut kyllä tottakin, liian moni joka ei tiedä mitä tekisi hakeutuu esim. lähihoitajaksi opiskelemaan. Itse opiskelen lastenohjaajiksi ja meitä ei arvosteta edes sen vertaa kuin lähihoitajia, etenkään srk:n puolella... Jopa ammatti-ihmiset ovat sitä mieltä, että olemme vain "leikkitätejä", juu 3v vain leikimme ja laulamme :D Tosin sitäkin teemme paljon, mutta myös suunnittelemme tuokioita jne... Palkkaus srk:n puolella on aivan surkea 1670e/kk...
Mutta joo meni vähän aiheen vierestä :D
Täällä toinen lastenohjaajaopiskelija! :) Olen valmistunut amk:sta ja opiskellut myös yo:ssa ja pidän kyllä nykyistä koulutusohjelmaani monipuolisena ja hyvänä. Paljon käytäntöä, mutta myös paljon saa lukea alan kirjallisuutta ja vääntää kymmeniä sivuja esseitä... Itsestä on siis kiinni hyvin paljon kuinka syvällisesti perehtyy asioihin. Opiskelen aikuispuolella. On onneksi myös päiväkodin johtajia, jotka ovat perillä ammattitaidostamme ja pitävät koulutustamme lähihoitajia parempana alalle.
 
joskus hävettää
Itse asiassa kyllä silloin tällöin ostavat, jos on pitkäaikaisesta hoitosuhteesta kysymys. Omahoitajana ollessani olen muutaman kerran saanut lahjoja vauvan vanhemmilta.

*muoks* Ja en sanonut tuota sillä, että pitäisi ostaa tai että sitä odottaisi, mutta jotkut vaan haluaa muistaa.
mun mummo kiikuttaa terveysasemalle joulunaikaan ties mitä suklaarasioita ja kukkia :D:D
 
hassua
[QUOTE="vieras";22698984]Muista ensi jouluna. Lastesi hoitajat tekevät vain työtään ja haluavat lomallaan unohtaa räkänokkasi.[/QUOTE]

hiirimattojuttu oli provo, ihanaa kun jotkut oikeasti menevät näihin :D
 
hmm...olen joskus nuorena hoitanut lapsia paljonkin enkä mä olisi kyllä huonoa tykännyt jos olisin saanut joko kortin tai vaikka tyynyliinan jossa on hoitolapsen kuva, en tokikaan olisi raaskinut liinaa käyttää mutta säilyttänyt sen muistona.
Tosin mä kyllä tykkäsin paljon hoitolapsistani, ja otin itsekin paljon kuvia heistä joita vieläkin joskus katselen vaikka he ovat nyt jo kaikki aikusia :)
 

Yhteistyössä