Sain esikoiseni vähän 18v10kk ikäisenä. Haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja Hannika
  • Ensimmäinen viesti
Vähän 18v10kk ikäisenä? No sehän vähän kiva! Olisko kuitenkin kannattanut vaikka opetella kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita ennen lisääntymistä, olis elämä melkolailla helpompaa jatkossa...?
 
melkein sama
Ei mulla mitään kysyttävää, mutta vinkkaan vain että 10 vuoden kuluttua kukaan ei ainakaan enää ihmettele yhtään eikä kysele miten nuorena ne lapset on tehty. Sen pari vuotta jos jaksat kyselyitä "mites opinnot? mites työ?" ja hoidat ne opinnot ja työn siinä lapsen kasvatuksen ohessa (miehen kanssa vastuun jakaen) niin ei mitään motkottamista kellään :)
 
Hannika
Ei mulla mitään kysyttävää, mutta vinkkaan vain että 10 vuoden kuluttua kukaan ei ainakaan enää ihmettele yhtään eikä kysele miten nuorena ne lapset on tehty. Sen pari vuotta jos jaksat kyselyitä "mites opinnot? mites työ?" ja hoidat ne opinnot ja työn siinä lapsen kasvatuksen ohessa (miehen kanssa vastuun jakaen) niin ei mitään motkottamista kellään :)
Jep, noin se meni mullakin. Ei kukaan enää mitään ihmettele. Olen nyt 31v8kk ;)
 
Ei mulla mitään kysyttävää, mutta vinkkaan vain että 10 vuoden kuluttua kukaan ei ainakaan enää ihmettele yhtään eikä kysele miten nuorena ne lapset on tehty.
Kyllä tuo mulla nousee esiin useinkin uusien tuttavuuksien kanssa vielä yli kolmekymppisenä.
Mulla on esikoisen kanssa ikäeroa 18v7kk. Minä näytän ikäistäni muutaman vuoden nuoremmalta ja esikoinen muutaman vuoden ikäistään vanhemmalta.
 

Yhteistyössä