Sain äsken loistavan idean!;) (aku ankat ja perheen vessasessiot )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huuhkajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä vaan yks vessa ja vois vieraat ihmetellä... Sama ongelma täälläkin siis. Yritän sit siistiä vessan lattian äkkiseltään aina ennenkuin vieraita tulee :D

oi mä muistan ku isäpuoli aikansa räyhäs meille siitä että ei koskaan päässy vessaan ku joku siellä luki aku ankkaa :D yhtäkkiä sitä lehteä ei sitte enää tullukkaa. eikä seiskaa :D

Mä itse asiassa tiedän yhden paikan missä oli semmonen valtava läjä akuja aina vessassa siis niitä oikeesti säilytettiin vessassa, mutta noi hyllyt ois kyllä varmasti kätevämmät niiden säilyttämiseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Meillä vaan yks vessa ja vois vieraat ihmetellä... Sama ongelma täälläkin siis. Yritän sit siistiä vessan lattian äkkiseltään aina ennenkuin vieraita tulee :D

Meillä tuota yläkerran vessaa käyttävät lapset (joilla on huoneensa yläkerrassa ) ja pitkänmatkanistujat kuten esikoinen ja kakkonen. Mies ei sentään lue sessioillaan, enkä minä!

Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi vessassa pitäis lukea. Mä käyn ainakin vessassa silloin kuin on hätä ja saan toimitettua asiat nopeasti. Toisin kuin mun isä käy aina tiettyyn aikaan vessassa isolla hädällä ja on siellä ainakin puolituntia.

Mä oon muutenkin bakteerikammoinen ja siivousintoilija, että mua ahdistaa jos näen jonkun vessassa lehtiä tai kirjoja.

Yhteistyössä