Sain anopilta eilen puhelua..Tuli vaan niin paha mieli..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjantähdenalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjantähdenalla

Vieras
Anoppi soitti ja kertoi kuullensa et hänen pojallaan taas rytmihäiriöitä.No minä tietenkin et niin onkin ollut etten oo saanu menemään lääkäriin. ( meillä siis erotilanne ) No tästä anoppi alkoi sit syyttelemään kun en ole varannut lääkäriikaa tai mitään et pitäshän mun tietää koska miehen kurkkua polttaa tai koska rytmihäiriö tulee..
Mistä mä sen voisin tietää jos ukko ei ite puhu mitään tai ei vaan suostu lääkäriin :o :o :(
Sanoi ennen ku lopetti puhelun et mä en saa siltä ikinä anteeksi jos hänen pojalleen sattuu jotain ja jos en oo tehny asialle mitään..No nyt valvottu lähes koko yö takana,itkut itketty niin et silmät on kipeet. :attn:

Taidan mennä varaamaan nyt sit sitä lääkäriaikaakin. :|

*muoks* Mä muuten en olekaan ikinä ennen saanut anopilta tuommoista kohtelua.. aina ollut niin symppis ja ymmärtäväinen..

:hug: eihän se nyt sun vika ole jos ukkos ei edes puhu tai suostu lääkäriin. Nyt anoppi on varmaan vaan hiukka hermona ja eikä tiedä ketä syyttää. Toivottavasti hän "järkiintyy" ja huomaa itsekkin olevansa väärää ihmistä syyttämässä.

Alkuperäinen kirjoittaja perämaan emäntä:
no jo on anoppi :o
eiköhän jokainen ole ite vastuussa itsestään. olet sentään yrittänyt saada häntä lääkäriin ei kait miestäsi sinne voi pakottaakaan jos ei ite halua.
:hug:

Niinpä.. vaikka ukko sano heti ettei sinne mene jos varaan sen ajan. Mutta toki siinäkin on sit taas mussa jokin syy,etten ole saanu sitä menemään.. Anoppi puhui et mä en voi nukkuu niin sikeesti etten herää miehen rytmihäiriöön :o Kerran olen herännyt ja senkin vaan siks et mies nousi äkisti istumaan,mut ei se sillonkaan sanonu mitä sille tapahtu.

Mutta eihän nuo muut tajua että 3 lapsen äidinki täytyisi syyttelemättä saada nukkua edes öisin :( En jaksa enää tätä sukua,jossa kokoajan painostetaan jollain lailla tekemään juuri kuinka muut sanoo :/ Taidan lampsia käräjäoikeuteen hakemaan eropapereita.. en vain enää jaksa.

No, anoppi vaan on pahalla mielellä eron takia hänkin. Ja jotenkin vaan niistä sympaattisistakin miniöistä ja vävyistä tulee enemmän ja vähemmän symppiksiä kun sukset sen oman kultapojan/tyttären kanssa menee ristiin
(tässä kohtaa mun oma anoppi osotti suurisydämisyytensä aikoinaan joku vuosi sitten, kun meillä pidettiin "taukoa" ja harkittiin eroa, asuttiin erillään, kohteli mua niin ku aiemminkin, ihmisenä ja poikansa lasten ainoana (ja lapsille rakkaana) äitinä. Ilmankos olikin helppo tulla tänne lopullisesti takaisinkin!!!)

Mutta asiaan. Älä suotta pahoita mieltäsi, jos kerran eroatte, niin et kai voi huolehtia lopun ikää miehesi asioista kuitenkaan, mitäpä jos antaisit vetovastuun vaikka sille anopille?! Tai (niin hurjalta kun se kuullostaakin) ihan tälle miehelle itelleen?! Koita jaksaa! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
anopilla hätä äitinä. äitiys säilyy kuitenkin läpi iän. Vaikka vanhin lapseni on muuttanut pois kotoa, niin "huolehdin" kuitenkin hänen voinnistaan jos vaikka sairaana on ja soittelen

Niin mäkin oon huolehtinut 7 vuotta hänen alkoholismistaan,huolehtinut monet kerrat että pääsee kotiin yöksi. Soittanut ambulanssia,kun tippunut kierreportaat alas yrittäessään tulla kotiin :(
Mä voin oikeesti sanoa et oon yrittäny parhaani. :ashamed:

anopilla hätä äitinä. äitiys säilyy kuitenkin läpi iän. Vaikka vanhin lapseni on muuttanut pois kotoa, niin "huolehdin" kuitenkin hänen voinnistaan jos vaikka sairaana on ja soittelen

Sähän olet sitten melkein kun mun anoppi,tosin hänen poikansa on jo 34v :kieh:

Puolusta itseäsi, yksinkertaisesti puolusta itseäsi. Älä sinä ota vastuuta siitä ettei aikuinen mies osaa hoitaa terveyttään! Ja tee se selväksi anopillekin yhdellä kertaa, sanot ettet asiasta enää keskustele hänen kanssaan. Syyllistäköön jos haluaa, mutta sillä sinä et aikuista miestä lääkäriin saa, yrittäköön hän äitinä.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:

keskustellaanko asiasta sitten kun sinulla on vävy tai miniä? =) Tai kun lapsesi on jo muuttanut pois kotoa.
minä en aikuiselle lapselleni rahaa tunge enkä muuten elätä, mutta henkinen huolenpito tarvittaessa

ymmärrän että anoppisi on huolissaan pojastaan,mutta turhaa sitä on sulle purkaa.
Nätistikin voi keskustella.
Aikuinen ihminen on kuitenkin itse vastuussa omasta terveydestään ja lääkäriin menemisistään :/

Juu ja eipähän sitä lääkäriaikaakaan saa kun antavat vasta niitä viikolla 7 :o Ja ihmetteli että miten saan hänet tänne lääkäriin jos en muuallekaan.. :attn:

keskustellaanko asiasta sitten kun sinulla on vävy tai miniä? =) Tai kun lapsesi on jo muuttanut pois kotoa.
minä en aikuiselle lapselleni rahaa tunge enkä muuten elätä, mutta henkinen huolenpito tarvittaessa

En mä nyt sua tässä mitenkään halunnut loukata =) Sanoin vaan että mun anoppi on kärjistetty tapaus tosta sun kuvauksesta ja en todellakaan aio olla samanlainen anoppi kuin hän :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Juu ja eipähän sitä lääkäriaikaakaan saa kun antavat vasta niitä viikolla 7 :o Ja ihmetteli että miten saan hänet tänne lääkäriin jos en muuallekaan.. :attn:

niin vaikeaa se on toisen puolesta tilata aikaa jos ei halua ite sinne ees mennä :| et sä ole vastuussa aikuisesta ihmisestä :hug:

Niinpä.. Mitenköhän edes saisin tommosen 120kg 196cm kannetua sinne ku ite alle 50kg ja paljon lyhyempi.. Toisaalta mua nyt jo naurattaa vaikka tuo syyllistäminen sattuukin...

En mä nyt sua tässä mitenkään halunnut loukata =) Sanoin vaan että mun anoppi on kärjistetty tapaus tosta sun kuvauksesta ja en todellakaan aio olla samanlainen anoppi kuin hän :saint:

en loukkantunut, heitin vaan ajatuksen asian toisesta puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
vaikuttaskohan se teidän ero tilanne asiaan? Meillä taas anoppi hyppii varmaan riemusta kun kuulee meidän erosta, aina inhonnu mua..

Mä kyllä uskon ihan muuta! Sun anoppis ei ole ikinä puhunut susta mitään pahaa! Jos inhoais sua, kyllä sen puheista kuulisi, vaikkei suoraan sanoisikaan!

Voivoi. On anopilla siis tietysti huoli pojastaan. Ja syystä.

Mun työkaverin veli, reilu 40v kuoli just kun oli ensin tahdistettu sydän niin seuraavana päivänä se sydän vain pysähtyi. Ja oli siis sairaalassa silloin.

Vedotkaa nyt yhdessä anopin kanssa että se mies menis lääkäriin, ettei lapset jää isätömiksi.

Yhteistyössä