Mies tuli teologiristeilyltä ja saatiin isot määrät kaikkea kivaa tuliaisiksi. Mutta nämä on ylivedot...Ja ne on tietty kengät
Ei laivalta saa semmoista mitä mä juon...Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30577734:höh, mä luulin, että viinaputelin
Minä olen muutenkin niin last season, että ei haittaa. Minä kun viis veisaan muodista muutoinkaan. Pukeudun vaatteisiin jotka ovat minulle hyvät.Pitää miehen tuntea hyvin kenkämakusi että kenkiä tuo. Eikös nuo kiilakorot ole jo last season?
Kiva mies sulla kuitenkin mä saan aina tuoksuja tuliaisiksi, kaappi täynnä hajuvesia joita ei ehdi käyttää
Kiilakorot on helpot kun on tasanen. Pelkät korot on huterammat riippuen tosin koron leveydestä. Mutta olen mä 10 cm:llä kiipeillyt kallioillakinIhanat pisteet kotiin kun noin korkeilla pystyt kävelemään.
Vaikka makaisikin akkojen kanssa niin pitäisi huolta siitä, että niitä tauteja ei tule.Varo saattaa olla lisää tuliaisia. Kuten kuppa tai satiaiset
höh, :OEi laivalta saa semmoista mitä mä juon...
Ruotsin puolelta vois kyllä saada mutta eipä ehtinyt semmoisiin nyt juosta kun kolmen lapsen ja mun ostoksia tekiAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30577783:höh, :O
Teillähän on se vapaa suhde.Vaikka makaisikin akkojen kanssa niin pitäisi huolta siitä, että niitä tauteja ei tule.
Niin en sanonut. Vaan meillä sellainen suhde jossa toinen itse vapaasti päättää meneekö vai onko menemättä. Kunhan pitää huolta terveydestään jos on ihan pakko mennä. Siinä on myös mahdollisuus miettiä mitä menettää jos lähtee muiden mukaan...Teillähän on se vapaa suhde.
Ei kai teolokit tee huarin?Niin en sanonut. Vaan meillä sellainen suhde jossa toinen itse vapaasti päättää meneekö vai onko menemättä. Kunhan pitää huolta terveydestään jos on ihan pakko mennä. Siinä on myös mahdollisuus miettiä mitä menettää jos lähtee muiden mukaan...
Puretaan omaa huonoa oloa vain...Mikä teitä vaivaa?
Tuntuu että täällä oikein toivotaan että parisuhteet rikkoontuisi.