Sain äidiltäni Tobin :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja J.t harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

J.t harmaana

Vieras
Nyt on sitte höyrytetty sohva...ja totta...kaikki tunkkaiset hajut hävis. Sitte höyrystin vielä petivaatteetkin. Käsittämättömän paljon karvaa, nukkaa yms. niistä irtosi, vaikka päällepäin ei petivaatteissa näy mitään, vaikka valkoiset ovatkin. Silenivätkin siinä samalla. Seuraavaks testaan verhoihin :)

Ihan sama juttu kun mulla, silloin kun se postista pääsin hakemaan. Joka paikka oli höyryttettävä ja kyllä sillä pystyy osittain putsaamaankin, kun käyttää rättiä apuna. Se on kyllä näpsäkkä vekotin, vaikka sitä ei enää tule käytettyä niin paljon kuin alussa :)

Mä alan olla jo niin koukussa noihin tv-shopin vehkeisiin etten uskalla enää kattoa niitä mainoksia :D. Ton Tobin mäkin haluisin... mut en osta. Just tilasin sen hiton h2o vac-imurin, ja ihan paska! Tai no ei paska, mutta ei mun tarpeisiin sopiva ollenkaan. Se h2o moppi mulla on, ja siitä olen kyllä tykänny.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Mä haluaisin kanssa sen, mutten raaski ostaa.... :saint:

Niitä saa nyt kaksi yhden hinnalla, tai toisesta pitää maksaa ylim. postikulut. Koita houkutella joku ostamaan sun kanssa kimppaan :) Mä olen ihan in lööv :)

Alkuperäinen kirjoittaja J.t harmaana:

Niitä saa nyt kaksi yhden hinnalla, tai toisesta pitää maksaa ylim. postikulut. Koita houkutella joku ostamaan sun kanssa kimppaan :) Mä olen ihan in lööv :)

Sepä se, kun en tarttis kuin yhden. En tykkää noista pakkomyyntisysteemeistä...

Mulla olis sellainen, vähän käytetty vekotin. Haluaisitko ostaa sen?

Mutta jos vaikka jku sun kaveri tms. haluais kanssa sellasen, niin maksatte puoliksi, ja saatte molemmat oman puolella hinnalla... :) Eihän meidän äitikään ois muuten sitä ostanut, mutta tiesi, ettää mäkin haluan sellaisen. sain sitte ennakkojoululahjana :)

Mutta jos vaikka jku sun kaveri tms. haluais kanssa sellasen, niin maksatte puoliksi, ja saatte molemmat oman puolella hinnalla... :) Eihän meidän äitikään ois muuten sitä ostanut, mutta tiesi, ettää mäkin haluan sellaisen. sain sitte ennakkojoululahjana :)

Sehän siinä just on ideana, ja siitä en juuri tykkää, että mun pitää tuputtaa sitä tuotetta edelleen jollakin toiselle. Se ei vaan sovi munluonteelle, ei sitten millään. :saint: (mutsilta voisin juuri ja juuri kysyä...) :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei, kyllä mä varmaan haluan uuden, ja sellasen jossa takuu on jäljellä ja palautusmahdollisuuskin.

Ymmärrän, koska ei sillä juurikaan ole mitään virkaa.... Vaatteita ei saa kunnolla silitettyä, koska ne karkaa tai toinen vaihtoehto olisi polttaa sormet. Eikä sillä yhtä siliää saa kuin silitysraudalla.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ei, kyllä mä varmaan haluan uuden, ja sellasen jossa takuu on jäljellä ja palautusmahdollisuuskin.

Kannattaa muuten katella ympärilleen ihan tavarataloissa. Samantyylisiä höyrysilityshässäköitä myydään ihan kaupoissakin, vaikka eri merkkisiä ovatkin. Hyvällä tuurilla saat jopa halvemmalla. Muistaisin, että meilläpäin ainakin Halpa Hallissa ois ollu joku vastaavanlainen

Alkuperäinen kirjoittaja ed:
Ymmärrän, koska ei sillä juurikaan ole mitään virkaa.... Vaatteita ei saa kunnolla silitettyä, koska ne karkaa tai toinen vaihtoehto olisi polttaa sormet. Eikä sillä yhtä siliää saa kuin silitysraudalla.

Jep, kyllä sitä pitää itse saada kokeilla käytännössä ensin.

Tobia saa ellokseltakin, niinkuin muutakin TV shop kamaa. Hinta vaan taitaa olla vähän isompi, ja sieltä ei tosiaan saa kun sen yhden. Mä ostin omani silloin kun niitä sai siihen hintaan vaan sen yhden, mutta siltikin oli hintansa väärti :) Mä kyllä tykkään, ja harvoin poltan näppini.

Yhteistyössä