V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja no:EI SÄILY! HEITÄ POIS!!
Syö iltapalaksi vaikka appelsiini.
Alkuperäinen kirjoittaja jf:Alkuperäinen kirjoittaja no:EI SÄILY! HEITÄ POIS!!
Syö iltapalaksi vaikka appelsiini.
Hulluutta! Perunahan on kotimainen tuote toisin kuin appelsiini. AP, älä kuuntele tällaista hapatusta!
Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten voi jäädä sipsit viikoksi syömättä. Mulla kestää megapussi pari tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Miten voi jäädä sipsit viikoksi syömättä. Mulla kestää megapussi pari tuntia.
Alkuperäinen kirjoittaja wwww:Mäkin syön ne ennen kuin viikko on kulunut. Mutta käytännössä, kun suljet pussin hyvin, säilyvät vallan mainiosti. Itse ostan aina niitä pikkuisia pusseja, niin ei tule ongelmaa liiallisesta määrästä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wwww:Mäkin syön ne ennen kuin viikko on kulunut. Mutta käytännössä, kun suljet pussin hyvin, säilyvät vallan mainiosti. Itse ostan aina niitä pikkuisia pusseja, niin ei tule ongelmaa liiallisesta määrästä![]()
Ei, mut tule ongelma tyydyttymättömästä himosta. Ja se on paha, aiheuttaa mulla ainakin raivo-reaktion.