Säilyykö riisi-jauheliha-kananmuna pasteijat lauantaihin jääkaapissa jos nyt teen?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaupoissa nuo seisovat usein lämpimänä jopa koko päivän huoneenlämmössä ja ovat silti syömäkelpoisia vielä illalla. Saattavat itse asiassa olla päivätolkullakin huoneenlämmössä ja silti syömäkelpoisia, jos ne on leipomossa pakattu ilmatiiviiseen pussiin missä on suojakaasua.
 

Yhteistyössä