J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä se voi säilyä jopa pari päivääkin ihan juomiskelpoisena. Olennaista on, että pulloa ei ravistella yhtään enempää kuin on välttämätöntä, jotta kuplat eivät katoa. Voit laittaa avattuun pulloon tyhjiökorkin, mutta se ei ole välttämätöntä. Säilytä pullo pystyasennossa jääkaapissa.
Vacuvin on muutenkin huijausta, mutta mitä ihmeen hyötyä kuvittelet kuohuviinissä siitä saavutettavan?
Tässä niksi kuoharin säilyttämiseen jopa parin päivän ajan: laita hopealusikka pulloon ylösalaisin. Viinimaan asiantuntijan niksi, jota olen käyttänyt jo vuosia, ellei pullo sitten jostakin kumman syystä ole tyhjentynyt jo sitä ennen![]()
No jo on surkein asiantuntija ikinä kun tuollaista taikausko jippoa suosittelee.
Jippo? Sinä tiedät, vaikka et ole kokeillut? Minä olen, lukuisia kertoja ja voin taata, että toimii![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28827597:Myytinmurtajissa tää testattiin ja taisi olla se huonoin tapa säilyttää kuplat....
kyllä tuossa hopealusikkakonstissa saattaa olla perääkin
hopeahan on jalometalli ja saattaa vaikuttaa hiilidioksidin liukenemiseen skumpassa
kyllä tuossa hopealusikkakonstissa saattaa olla perääkin
hopeahan on jalometalli ja saattaa vaikuttaa hiilidioksidin liukenemiseen skumpassa