Säilytätko lastenvaunuja rappukäytävässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikös se ole ihan kiellettyä ettei saisi säilyttää? meillä tosin ei uskalla säilyttää edes kellarissa pyörävarastossa kun varppina rikottaisiin, varastettaisiin ja/tai poltettaisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
eikös se ole ihan kiellettyä ettei saisi säilyttää? meillä tosin ei uskalla säilyttää edes kellarissa pyörävarastossa kun varppina rikottaisiin, varastettaisiin ja/tai poltettaisiin.

Onhan se. Vaikka itse rikon sitä kieltoa teillä käydessäni :ashamed:

Onhan se kiellettyä. Monissa ilmotustauluissakin lukee, et ei saa säilyttää. Yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:

Onhan se. Vaikka itse rikon sitä kieltoa teillä käydessäni :ashamed:

ei niitä tuohon uloskaan voi tuntikausiksi jättää :| eikä taida mahtua meidän mahtihissiinkään. tai vois testata ensi kerralla ja roudata meidän rattaat tieltä eteisestä partsille :)

mä laitan yv:t' ja lähen päiväunille :wave:

meidän talossa saa säilyttä lasten vaunuja ja rollaattoreita alatasanteella, enkä siirrä niitä ennenkuin kielletään. tiedän ettei meidän muummotalon asukkaat ainakaan oo mitään tuhopolttajia mut jos joku sekopää ne sytyttää niin sit ei voi mitään. ei voi kyllä muuta sanoa kun et sairas on maailma :(

Alkuperäinen kirjoittaja me:
meidän talossa saa säilyttä lasten vaunuja ja rollaattoreita alatasanteella, enkä siirrä niitä ennenkuin kielletään. tiedän ettei meidän muummotalon asukkaat ainakaan oo mitään tuhopolttajia mut jos joku sekopää ne sytyttää niin sit ei voi mitään. ei voi kyllä muuta sanoa kun et sairas on maailma :(

Kyllä sen vaan palo ja pelastuslaki kieltää ja sen yli ei voi taloyhtiö tai mikään muu mennä!

http://www.pelastustoimi.fi/neuvontapalvelu/2231?keyword=kerrostalo

Yhteistyössä