saikku ja kesäloma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tietoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tietoa

Vieras
olen nyt saikulla ja kesäloman pitäis alkaa 19.heinäk.mutta lekuri sanoi että saikku jatkuis sinne äitiysloman alkuun (joka jatkuis kesäloman jälkeen) kirjoittaa jatkoa tulevana torstaina.

miten käy mun kesäloman?voiko siirtää ja milloin sen voi tai täytyy pitää pois?
olen myyjä. vai mitä kannattas tehä?

Sairasloma siirtää lomaa eteenpäin joten pidät sen sitten kun se on mahdollista tai otat rahana tai jätät jemmaan jos työnantaja suostuu, jos ongelmia ota liittoon yhteys ne tietää siellä.

liittoon ajattellinkin huomenissa soittaa..kertyykö äippälomalta kesälomapäiviä normisti?ja ajttelin jäädä hoitovapaalle ni pidänkö siltikin loman siinä välissä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
liittoon ajattellinkin huomenissa soittaa..kertyykö äippälomalta kesälomapäiviä normisti?ja ajttelin jäädä hoitovapaalle ni pidänkö siltikin loman siinä välissä?

Äitiyslomalta kertyy normaalisti kesälomapäiviä, hoitovapaalta ei. Mä olen myös myyjä ja sovittiin että pidän kesäloman äitiysloman ja hoitovapaan välissä. Mä pidin kyllä tuon jo kertyneen kesälomani ennen äitiyslomaa ja sitten tosiaan heti äippäloman perään tuon joka kertyy nyt.

Meillä ainakin on sääntönä että rahana kesälomaa ei saa, mutta ajankohdan saa päättää itse (siis silloin kun on jäämässä äitiyslomalle).

Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Äitiyslomalta kertyy normaalisti kesälomapäiviä, hoitovapaalta ei. Mä olen myös myyjä ja sovittiin että pidän kesäloman äitiysloman ja hoitovapaan välissä. Mä pidin kyllä tuon jo kertyneen kesälomani ennen äitiyslomaa ja sitten tosiaan heti äippäloman perään tuon joka kertyy nyt.

Meillä ainakin on sääntönä että rahana kesälomaa ei saa, mutta ajankohdan saa päättää itse (siis silloin kun on jäämässä äitiyslomalle).

okei, kiitti ! soittelen vielä sinne liittoon kuiteskin.

Yhteistyössä