Säikähdin äsken aivan järkyttävästi :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelästynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelästynyt

Vieras
Mieheni oli juuri lähtenyt töihin. Itse oli puoliunisena WC:ssä. Puhelin soi ja menin vastaamaan. Mies soittaa: "Olen täällä kolaritilanteessa. (Jossa vaiheessa säikähdin jo, että mitä on tapahtunut, miten saan vauvan äkkiä mukaani, jos täytyy lähteä ym.). Edelläni ajava on ajanut tytön yli. (jossa vaiheessa heräsi paljon mielikuvia ja kuulin huutoja ja paloauton äänen). Jään todistajaksi. Nyt poliisi tulee. (puhelu katkeaa)".

Odotellessani uutta puhelua mietin oliko mieheni ollut osallinen, miten tytön oikein kävi (mies kertoi, että tyttö, ilman kypärää, pyörän kanssa) jne. Polvet vapisivat ja aika järkyttynyt olo. En halua mennä yksityiskohtiin, koska ne eivät palstalle kuulu, mutta onneksi kuulemma pahasti ei käynyt (Luojan kiitos!), mutta kerron oman näkökulmani ja pointtini:

Lapseni saavat aiempaakin tarkemmin painaa sen pyöräilykypärän päähänsä.

Tahattomasti voi säikäyttää toisen perinpohjin puhelimella. Olo on vieläkin ihan "läheltä piti"-tunnelmissa ja jos ihan rehellinen olen, niin polvet tutisevat. Minun on turha tietenkin valitella ja suuret sympatiani ovat tytön puolella ja niiden, jotka osuivat paikalle ja varmasti säikähtivät paljon enemmän.

Mäkin todistin kesällä onnettomuutta, kun ala-asteikäinen poika jäi auton alle.
Ajoi suoraan puskan takaa pyörällä auton eteen, hitto mikä ilmalento. Vieläkin tekee pahaa kun aattelen sitä.
Onneks oli jätkällä kypärä päässä! Pää meinaan osu maahan pudotessa.
Muutenkin oli kyllä pojalla tuuria matkassa, pintanaarmuilla selvisi ja jumalattomalla säihkähdyksellä.
Kyllä siinä itelläkin paikat tärisi, kun poliisia ja ambulanssia ooteltiin.
Loppu hyvin kaikki hyvin tässä tapauksessa.

Mun mies ajoi hirvikolarin pari vuotta sitten. Aloitti puhelun, että älä pelästy, kaikki on hyvin. Just sellainen aloitus, että tietää, että jotain on sattunut. Onneksi ei käynyt mitenkään, mutta shokki miehelle tuli vasta seuraavana aamuna tapahtuneesta.

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Mun mies ajoi hirvikolarin pari vuotta sitten. Aloitti puhelun, että älä pelästy, kaikki on hyvin. Just sellainen aloitus, että tietää, että jotain on sattunut. Onneksi ei käynyt mitenkään, mutta shokki miehelle tuli vasta seuraavana aamuna tapahtuneesta.

Niin minunkaan mies ei tietenkään tarkoittanut säikäyttää, mutta ääni oli hengästynyt ja pelästynyt, takaa kuului huutoja ja paloauto tuli ym. Ja se alku: "Olen täällä kolaritilanteessa...". Tietenkin ymmärsin, ettei hän ole kuolemankielissä tms., mutta kaikki mahdollinen muu ehti pikavauhtia käydä mielessä :(. Oli jälkikäteen pahoillaan, kun itkin puhelimessa. Yllätyin itsekin säikähdystäni a. toisen lapsen puolesta (oma lapseni käy samaa koulua kuin ko tyttö ja ajaa suht samasta kohdasta vilkkan kadun yli), b. pelästyin onko mieheni jotenkin osallinen esim. usein ajaa aivan liian lähellä edellä ajavaa (onneksi ei ollut tässä tilanteessa näin).

uh :( kamala.

mä istuin vieressä ku sisko sai puhelun:
-hei.... mitä ny?... missä sä oot?.... *ääni menee itkuseks*... ootko sä kunnossa?.... tuunko mä sinne?.... millä..? missä...moi.

se oli kauheeta puhelu oli joku 2 min. ja sisko ihan hädässä ja mulla ties mitä kauhukuvia.
siskon silloinen oli ollu hirvikolarissa ja selvis naarmuin. auto tosin ihan solmussa.

Yhteistyössä