Sai rämemajavani palstan innoittamana kyytiä ;)

• Viestiketjun aloittaja yllytyshulluko
  • Ensimmäinen viesti
yllytyshulluko
Ja menin siistimään karvat nyppimällä :whistle: Kiitos vaan erään toisen ketjun ja siellä vinkin antaneille =) ja yllättävän vähän sattuikin. Sen verran hullu sitä on, että kaikkeahan pitää edes kerran kokeilla :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Käytät vanhaa termiä!!! :attn:

Rämemajava on nykyään viralliselta nimeltään Nutria :D
http://www.fmnh.helsinki.fi/luonto/nimet/nisakkaat/suomi.htm
Miksi noin kauniille eläimelle noin ruma nimi. Nutria. :x Kyllä rämemajava on sentään rämemajava.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras harmaana:
Käytät vanhaa termiä!!! :attn:

Rämemajava on nykyään viralliselta nimeltään Nutria :D
http://www.fmnh.helsinki.fi/luonto/nimet/nisakkaat/suomi.htm
:eek: eikä. Kiitos kun kerroit :hug: Siispä Nutriani on muokatti hetki sitten uuteen lookkiin :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ummukainen:
Määä haluaan nähdäää kuvaaaan sun uutta tupsumalliaan punastelevasta Nutriasta!! :D
Tiä vaiks munki Nutriani trimmattas sit uuteen Uskoon :)
:whistle: Mun Nutria on niin ujon sorttinen, ettei sitä taida kuvattavaksi saada :D

ummukainen
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Määä haluaan nähdäää kuvaaaan sun uutta tupsumalliaan punastelevasta Nutriasta!! :D
:whistle: Mun Nutria on niin ujon sorttinen, ettei sitä taida kuvattavaksi saada :D
:D Kyllä se siitä viel rohkistuu, kunhan tottuu uuteen lookinsa :D :D

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:D Kyllä se siitä viel rohkistuu, kunhan tottuu uuteen lookinsa :D :D
:LOL: :LOL: Toivotaan niin.

vierailija
Mä olen nyppinyt jo vuosia säännöllisen epäsäännöllisesti rämemajavaani ja nyt olen kesästä alkaen huomannut, että se ei kasva enää niin tuuheaksi takaisin😆 Se on sellainen melko harvakarvainen majava jos annan karvojen kasvaa. Nyppiminen on helppoa kun ei ole tuuhea ja tykkään siitä enemmän nakuna mutta johtuukohan tuo siitä että olen 42v, rämemajava menettää jo ryhtiään vähitellen?

Yhteistyössä