Sähkönkäytöstä tajuavat valaiskaas tyhmää!! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieraus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täsmälaskutus on hyvä.
Maksat sen mitä kulutat eikä mitään arviota lainkaan.
Laskuttavat aina edellisen kuun kulutuksen.Tietysti siinä täytyy päästä lukemaan mittarilukema aina kuun lopulla.

Alkuperäinen kirjoittaja mammutti81:
Iso plasmatelkkari haukkaa 400 wattia ja nykyaikainen, pelaamiseen rakennettu tietokone voi haukata 600-700 wattia pahimmillaan... Kyllä niillä sähköä kuluu.

meillä vie kone 1 kw pahimmillaan =) [/quote]

Pitää olla aika jyty näytönohjain. Vai onko kaksi? :)

niin ja noihin vinkkeihin lisään vielä, että olen huomannut että sivuilla päivitteleminen on useista mukavampaa, kuin oikeasti asioiden selvittäminen ja samalla muuttaminen... Mä olen luonteeltani taas päinvastanen ja jaan kyllä tietoni, jos niitä OIKEASTI halutaan.... Mutta en mää viiti turhaan nähä vaivaa...

Alkuperäinen kirjoittaja :
Iso plasmatelkkari haukkaa 400 wattia ja nykyaikainen, pelaamiseen rakennettu tietokone voi haukata 600-700 wattia pahimmillaan... Kyllä niillä sähköä kuluu.

meillä vie kone 1 kw pahimmillaan =)

Pitää olla aika jyty näytönohjain. Vai onko kaksi? :)[/quote]

yksi vain... mutta todella jyty... en minä sellaisista piittaa, mutta ukko on aivan erimaata... Se rakentelee konneet ite...jne... Nörtti mikä nörtti :laugh: Netti yhteyskin on 110mbs....

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Onpa salaisia ammattilaisvinkkejä, kun ei voi julkisesti kertoa :p

kyse ei ole siitä, vaan siitä, että kun alan kertomaan kiukaista vie se vähintään n. puoltuntia jo puhuttuna... kirjotettuna vielä enemmän ja ei miulla ole aikaa istua niin kauan koneella yhtä kyytiä, ku on kax lasta... nytkin toista samalla syöttelen =)

No täytyy sanoa että oon kyllä tienny että kiukaat syö sähköä, mutta en oo koskaan noin pitkälle ajatellu. No sen verran tiedostan, että omaan asuntooni en kyllä koskaan laita mitään hetivalmista kiuasta. Kuka muka ei jaksa odottaa sitä puolta tuntia :D:D

Onpa salaisia ammattilaisvinkkejä, kun ei voi julkisesti kertoa :p

kyse ei ole siitä, vaan siitä, että kun alan kertomaan kiukaista vie se vähintään n. puoltuntia jo puhuttuna... kirjotettuna vielä enemmän ja ei miulla ole aikaa istua niin kauan koneella yhtä kyytiä, ku on kax lasta... nytkin toista samalla syöttelen =)

No täytyy sanoa että oon kyllä tienny että kiukaat syö sähköä, mutta en oo koskaan noin pitkälle ajatellu. No sen verran tiedostan, että omaan asuntooni en kyllä koskaan laita mitään hetivalmista kiuasta. Kuka muka ei jaksa odottaa sitä puolta tuntia :D:D

vastaus... kiuas on HETIVALMIS... JOS SAUNOT ENEMMÄN KU 3 KERTAA VIIKOSSA ON SE MYÖS EDULLISEMPI, lisäksi kiuas on erinomainen astmaatikoille ja allergikoille

Yhteistyössä