V
vierailija
Vieras
Tuli sähkön katkaisuilmoitus laskulla oli tänään 14.7.17 eräpäivä. Eli katkeaako sähkö huomenna. En saanut eräpäivän siirtoa 19.4 jolloin vihdoin saan liiton rahat.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tuli sähkön katkaisuilmoitus laskulla oli tänään 14.7.17 eräpäivä. Eli katkeaako sähkö huomenna. En saanut eräpäivän siirtoa 19.4 jolloin vihdoin saan liiton rahat.
Jos ei maksa eräpäivään mennessä.No periaatteessa kai odottavat muutaman pankkipäivän näkyykö suoritus vai ei, vai lukiko kirjeesä, että mikäli suoritus ei näy tilillämme 14.7., katkaisemme sähköt 15.7.?
Eli silloin todennäköisesti odottavat vielä muutaman pankkipäivän.Jos ei maksa eräpäivään mennessä.
Se vaan taitaa olla niin, että koko lasku pitää maksaa. Tässä kohtaa ei puolet enää riitä. Etkö sä tiedä, paljonko sähköön menee rahaa, vai miksi et ollu varautunu? Mihin ne rahat meni, joilla sähkölasku piti maksaa?Sain sen verran lainaan, että lyhensin laskua puolellle.