HobbyHall vol 24569!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pimpula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pimpula

Vieras
Lähetti olevinaan tunikan huhtikuussa. ei koskaan tullut perille asti eli posti sen hukkasi. lasku tuli. lähettivät uuden tunikan joka ihme kyllä tuli perille. sanoivat että maksat sillä samalla laskkulla. ehei, eihän se näin helposti voinut mennä! tänään tuli sit uus lasku siitä tunikasta nro. 2 no miehän olin kerenny maksaa sillä tunika1 laskulla kun eräpäivä siinä oli ja meni. nyt ei se täti siellä puhelimessa oikeen tienny et mitä sanoo. en taida uskaltaa repiä tuota 2 laskua vaikka sanoi et se kuoleutuu sit kun se postin hukkaama tunika löytyy. mut jos ei löydykkään?

MITÄÄN EN ENÄÄ KOSKAAN TILAA HOBBYHALLISTA!
 

Yhteistyössä