Sähkön hinta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Keittiönoita

Vieras
Olipas hyvä, että tuli tänään töissä puheeksi sähkön hinta. Kun musta tuntuu, että sähkölaskuni ovat nykyään ihan järkyttävän suuria. Toisaalta tiedän, että sähkön hinta on noussut. Ja tadaa... meikä makselee 9,17 snt per kilovattitunti kun kollega maksaa reilut 6 snt |O Nyt lähtee sähköyhtiö vaihtoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Olipas hyvä, että tuli tänään töissä puheeksi sähkön hinta. Kun musta tuntuu, että sähkölaskuni ovat nykyään ihan järkyttävän suuria. Toisaalta tiedän, että sähkön hinta on noussut. Ja tadaa... meikä makselee 9,17 snt per kilovattitunti kun kollega maksaa reilut 6 snt |O Nyt lähtee sähköyhtiö vaihtoon.

Muistiko mainita siirtomaksun osuuden?

Alkuperäinen kirjoittaja juuli78:
Alkuperäinen kirjoittaja meil näin:
Meil sähkön hinta on 5.4 cnt veroineen kaikkineen...

Mikä sähköyhtiö teillä on?

Mikäs tää nyt olikaan, joku savon energia tai vastaava..ei ollut nyt laskua täs missään mistä olisin tarkistanut..tehtiin semmoinen kahen vuoden kestoinen sopimus, jona aikana sähkönhinta ei meillä nouse vaikka muuten nousis...Lisäksi tietysti fortumi laskuttaa noi siirtokulut, mutta kuitenki säästöä on tullut meillä selvästi..

Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Saako kysyä mihin?
Saa. Vantaan Energiaan. Eli sinne, mistä mulla oli ennen sopimus ja mistä mulla on siirtomaksu ollut nyt tän Suomen Energiayhtiön aikaan. Katsoin tota vikaa laskua ja vuosi sitten mulla oli kWh SE:ssä alle 6 snt, nyt 9,17 snt.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Ihamieli:
Saako kysyä mihin?
Saa. Vantaan Energiaan. Eli sinne, mistä mulla oli ennen sopimus ja mistä mulla on siirtomaksu ollut nyt tän Suomen Energiayhtiön aikaan. Katsoin tota vikaa laskua ja vuosi sitten mulla oli kWh SE:ssä alle 6 snt, nyt 9,17 snt.

Sama osoite =)

Tuo on huijaamista. Oli ihan telkkariohjelma asiasta, eivät meinanneet antaa asiakkaan lähteäkkään kun halusi sanoa irti sopimuksen. Katsokaas linkki: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1674

Alkuperäinen kirjoittaja huijari:
Tuo on huijaamista. Oli ihan telkkariohjelma asiasta, eivät meinanneet antaa asiakkaan lähteäkkään kun halusi sanoa irti sopimuksen. Katsokaas linkki: http://kuningaskuluttaja.yle.fi/node/1674

Mitä tarkoitat...?Meillä on ainakin toiminut hyvin tuo määräaikainen sopimus. Hinta on pysynyt samana koko sopimuskauden ja sitten on saaut vaihtaa jos uusi tarjous ei ole miellyttänyt. Mä olen innokas kilpailuttamaan kaikkea minkä vain voi kilpailuttaa. Esim. vakuutusyhtiötkin kilpailutan tasaisin välein ja aina on jotai saatu säästöön eli tavallaan työlleen palkan..

Mä kilpailutin vakutuukset tässä ja kukaan ei pysty samaan mitä meillä on nyt. että meillä se ei kannata mutta tuo justiin sähkö on se mitä kilpailutan aina 2v välein.

Mitä tarkoitat...?Meillä on ainakin toiminut hyvin tuo määräaikainen sopimus. Hinta on pysynyt samana koko sopimuskauden ja sitten on saaut vaihtaa jos uusi tarjous ei ole miellyttänyt. Mä olen innokas kilpailuttamaan kaikkea minkä vain voi kilpailuttaa. Esim. vakuutusyhtiötkin kilpailutan tasaisin välein ja aina on jotai saatu säästöön eli tavallaan työlleen palkan..

No sitä tarkoitan, että hinnat nousee, ja kun eroon halusi päästä niin laskua pukkasi vaan. googlettamalla löytää enemmän asiasta. Oisko ollut just tuo kuningaskuluttaja, mikä teki ohjelman.

No mä menin just tohon halpaan :D Eli tosiaan hinnan piti tarjouksen mukaan "aina olla kilpailukykyinen muihin yhtiöihin verrattuna". Ja kuinkas kävikään?

Mikäs tää nyt olikaan, joku savon energia tai vastaava..ei ollut nyt laskua täs missään mistä olisin tarkistanut..tehtiin semmoinen kahen vuoden kestoinen sopimus, jona aikana sähkönhinta ei meillä nouse vaikka muuten nousis...Lisäksi tietysti fortumi laskuttaa noi siirtokulut, mutta kuitenki säästöä on tullut meillä selvästi..

Ja siellä Savossa ei sitten aina ole edes sähköjä pariin päivään...Aina uutisissa on niin...

Alkuperäinen kirjoittaja kalle:

Ja siellä Savossa ei sitten aina ole edes sähköjä pariin päivään...Aina uutisissa on niin...

Joo mutta me asutaankin toisella puolella suomea vaik savosta sähkö tuleekin, eikä ole yhtää pätkinyt...

Meitä pommitti pitkään Suomen energian puhelinkampanjoija, lopulta tein puhelimessa suullisen sopimuksen heidän kanssan, joka äänitettiin. Mutta se touhu tuntui oudolta ja soitin kuluttajaneuvojalle, joka ei suoranaisesti voinut moittia edm. yhtiötä, mutta suositteli silti purkaamaan sopimuksen, joka onnistui onneksi vielä.
Ja mainitsi tämä kuluttajaneuvoja että monilla asiakkailla on ollut ongelmia edm. yhtiön kanssa.
Jottei hinnat ole vastanneet sitä, millainen mielikuva niistä on asiakkaille luotu.

Yhteistyössä