sähköisku ja raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ainakaan huomannut mitään fyysisiä oireita,olin kyllä jotenkin niin paniikissa etten ehkä tajunnut jos niitä oli.Onko sinulla jotain oireita siis,voithan käydä lääkärissä jos asia kovasti mieltäsi askarruttaa.Ymmärrän kyllä että mietit asiaa kun se on niin hirveä tunne,siis sähköisku.

mulla ei ole mitään oireita kuin käsi tai siis sormet tuntuivat hieman puutuneilta..eniten huolestuuttaa vauva,mutta hyvin tuo on liikkunut että LUULISIN kaiken olevan ok.TODELLA iso kiitos vastauksista kaikille,kaikista parhaiten saa mielenrauhan jos joku toinen on kokenut saman =)

Tää on vanha viesti, mutta jälleen ajankohtainen! Kaipailisin lisää kokemuksia sähköiskusta raskausaikana, olen vasta rv10 ja sain kunnon iskun pistorasiasta käteeni. Tosin en jäänyt mitenkään "kiinni" siihen pistorasiaan, mutta pelästytti ihan kunnolla! Neuvolaankaan en pääse soittamaan ennenkuin maanantaina, ja jos tää nyt kesken olis menny, niin eihän sille mitään enää voi. Mutta olisi ihana kuulla, jos joku muukin olisi taas sähköiskuja saanut, et kuin on käyny/menny?

Yhteistyössä