sähköisku ja raskaus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varpu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varpu

Vieras
tää nyt voi kuulostaa tyhmältä mutta sain äsken suht mojovan sähköiskun jatkojohdon pistokkeesta,olin moppaamassa luutun kanssa lattiaa ja siirsin johtoa ja sain ihan "kivan"tuntuisen tällin käteeni.sormet tuntuvat nyt puutuneilta..mietin vaan kun olen raskaana vkolla 20 et olikohan tästä haittaa vauvalle =/....

tiiän yhen tapauksen jossa nainen oli tietokoneella ja sai sähköiskun käsiinsä salaman iskettyä tietokoneeseen, käsien puutumista oli silläkin vaan oireena, mutta muutaman viikon päästä todettiin että sikiö oli kuollut kohtuun silloin, rv 13 muistaakseni

olen saanut hirveän sähköiskun raskaana ollessani ja olin myös hermona asiasta,mutta kaikki meni hyvin ja vauvalla oli kaikki hvin raskausaikana ja syntymän jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
olen saanut hirveän sähköiskun raskaana ollessani ja olin myös hermona asiasta,mutta kaikki meni hyvin ja vauvalla oli kaikki hvin raskausaikana ja syntymän jälkeen.

kiitos,juuri tuollaista omakohtaista kokemusta kaipasin!olitko millä vkolla ja saitko miten pahan sähkärin..oliko mitään oireita?KIITOS vastauksesta

Mä sain sähköiskun kun olin raskaana, vauvalle ei tpahtunut mtn. Lääkäri kertoi muistakin tapauksista että tosi harvoin vauvalle tulee mitään. Tää lääkäri oli ihanan huolehtiva, ja kuunteli + ultras vauvan tosi tarkasti. Nyt poika on 1.5vuotias, ja vauhtia piisaa :D

sain n.5 kuulla pahan sähköiskun(en muista tarkaa rv sillon), sellaisen että muistan vain kuinka 'tärisi' ja sydämen kohdalla vain tuntui tyhjälle...en mennyt minnekkään/soittanut..la on kuukauden päästä ja asiat olleet ihan ok...

Minäkin jonkun aikaa mietin että tulikohan vauvalle jotain, ja että voiko vaikutta omaan sydämeen vielä myöhemmin..kotona kun olin kuitenkin kaksin vuoden ikäisen kanssa.

Kirjoitin tuolla aiemmin saaneeni sähköiskun raskausaikana,viikkoja oli muistaakseni n.25 ja sähköisku oli siis sellainen minkä pistorasiasta voi tulla eli onko se jotain 220volttia,vauvaan se ei siis vaikuttanut mitenkään ja itse olin vain tosi hädissäni,mutta mitään fyysisiä oireita ei tullut.

Yhteistyössä