Säilytättekö lastenne vaatteita ja tavaroita...

pienistä vaatteista on osa säilössä varastossa, suurimman osan olen jo myynyt. Pienillä tarkoitan 80cm ja sitä pienempiä. Tosin niitäkin on kahden äitiyspakkauslaatikollisen verran :ashamed: Vaunuja ja muita isompia juttuja on vaikea säilyttää, vievät niin paljon tilaa kun pitäisi lämpimään saada kuitenkin säilöön.

Ihan muutaman kauneimman potkarin olen säästänyt, kuten minun äitini säästi minulle.
Vaunuja tai muita tavaroita en säästä, parikymmentä vuotta kun lojuvat varastossa ovat kyllä joko retroja tai auttamattomasti kaatiskamaa.
Joitakin leluja säästän myös. Mutta ei liikaa, muuten on kaapit täynnä ns. turhaa tavaraa.

Turkilmas
Vaatteita oon säilyttänyt. Mutta nyt oon ajatellut että tää kakkonen käyttää samoja vaatteita (etenkin ihania vauvakuteita), samoja sängynreunuslakanoita, samaa miehen vanhaa lampaantaljaa yms.yms.

Niin mites ne sitten jaetaan molemmille tasapuolisesti??

Ihme juttuja mäkin mietin ja murehdin :ashamed:

rapu
Pieneen laatikkoon olen laittanut jotain vaatetta jolla muistoarvoa sekä muutaman ensilelun.
Sekä uusretrovaatteita joitain.
Mutta en mitään isompaa kyllä säästele, vaunuja tms.

mävaan
Kovat lelut, mitkä voi säilyttää kylmässä, säilytän lapsenlapsille. Piirustuksista ym. säilytän parhaat ja jotain pieniä juttuja mitkä mahtuu yhteen laatikkoon. Valokuvakansiot olen koo'onnut molemmille.

Alkuperäinen kirjoittaja The Titityy:
Minulla on laatikko jonne säilön rakkaimmat jutut. Ei ole tilaa kaikkea säilyttää.
Meilläkin on molemmilla lapsilla omat säilytyslaatikot, joihin kerään rakkaimmat ja tärkeimmät tavarat (piirustukset, nimijuhlapuheet, ensimmäiset hammasharjat jne). Näiden lisäksi minäkin olen säästänyt muutamia vaatekappaleita, joita lapset on käyttäneen pieninä vauvoina :heart:

vieras
Olen säilyttänyt, ei kannata tulla meille voisitte pyörtyä :D Minussa yhdistyy Sulo Vilen ja hamsteri ja jälki on sen näköistä. Hyvä kun viime kesänä raaskin luopua muutamista 40-80 lukujen juorulehdistä et saatiin vintille tilaa :D Mahtaa olla mun perinnönjaossa hauskaa :LOL:

Keittiönoita
Mulla tuo kuopuskin on ensi vuonna täysi-ikäinen ja olen säästänyt muutaman lempilelun kummaltakin, kaikki likan Barbie-nuket, lasteni mieluisimmat satukirjat sekä läjän pehmoleluja. Barbeja lukuunottamatta kaikki on kaapissa ylähyllyllä. Onpahan siellä lapsenlapsia - jos sellaisia tulee - varten.

Yhteistyössä