[QUOTE="vieras";28614850]Noloja ihmiset, jotka esim. työpaikalla vaahtoavat verenluovuttamisesta. Että kyllä kaikkien pitäisi, minä käyn ja kyllä kaikkien pitäisi. Se on todella ajattelematonta, koska mitä sellainen siihen toteaa, jolla on esim. jokin terveydellinen syy, ettei voi? Jos ei ole halua kertoilla syitä (joo kuulkaa en mä voi kun mulla on toi sukupuolitauti..? Paljastanpa tässä, että mulla on tällainen sairaus/lääkitys..? Jne jne jne) mutta tämä vaahtoaja vaan meuhkaa ja ihmettelee, että onko tuo niin itsekäs ettei lähde luovuttajaksi. Todella, todella noloa siltä meuhkaajalta. Koska eihän tuollainen meuhkaaja muuta kuin leimaa apn tavoin säälittäväksi sen, joka ei luovuttajaksi voi lähteä, jos se ei kerro syitä siihen, ettei luovuta.[/QUOTE]
Meiltäkin löytyy tällainen tyyppi.... Mun työkavereista kaksi on homoja eikä heillä ole mitään intressiä kuuluttaa siinä kahvihuoneessa, että sori, en käy kun tykkään miehistä. Työkaverit eivät siis tiedä näiden miesten suuntautumisesta. Tai selitä siinä sitten, että kävin tuossa festareilla ja tuli vähän pidettyä hauskaa parinkin miehen kanssa.