Eihän niitä sun kuviasi ole pakko tagata, jolloin ne eivät näy sun omissa kuvissasi. Mustakin on Facebookissa lähemmäs sata kuvaa, joissa ei ole tagia (oon siis joko itse ottanut pois tai niitä ei ole alunperin tagattukaan), sillä ne eivät ole kovinkaan edustavia otoksia musta. (Sitten mulla on kuutinsenkymmentä sellaista kuvaa, joihin mut kannatti merkata, jotka luonnollisestikin näkyvät mun profiilissani.)Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:jaa. mua taas vaan ärsyttää kun jotkut laittaa niitä kuvia eikä kysy edes kaikilta kuvissa olevilta että sopiiko ne laittaa. sitten suututaan kun sanoo et voisitko poistaaa tai ees editoida minut pois.
en siltikään tykkää, että mun naamaa levitellään kuvissa ilman lupaa - luki siinä mun nimee tai ei.Alkuperäinen kirjoittaja brandine:Eihän niitä sun kuviasi ole pakko tagata, jolloin ne eivät näy sun omissa kuvissasi. Mustakin on Facebookissa lähemmäs sata kuvaa, joissa ei ole tagia (oon siis joko itse ottanut pois tai niitä ei ole alunperin tagattukaan), sillä ne eivät ole kovinkaan edustavia otoksia musta. (Sitten mulla on kuutinsenkymmentä sellaista kuvaa, joihin mut kannatti merkata, jotka luonnollisestikin näkyvät mun profiilissani.)Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:jaa. mua taas vaan ärsyttää kun jotkut laittaa niitä kuvia eikä kysy edes kaikilta kuvissa olevilta että sopiiko ne laittaa. sitten suututaan kun sanoo et voisitko poistaaa tai ees editoida minut pois.
Alkuperäinen kirjoittaja pessi:Mä säälin kaikkia ihmisiä jotka kyseistä kirjaa ees käyttää. Virtuaaliystävät ei korvaa aitoja, teksti tietsikan ruudulla ei ole sama kuin puhelu tai kahvittelu hetki.
Moni puolustautuu kiireellä. Mihin hittoon meillä ihmisillä on jatkuva kiire?? Hautaanko?
samoin ajattelenAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ehkä mä olen tullut vahaksi, mutta mun mielestä "viihteellä olo kuvat" netissä ( oli kyse äideistä tai lapsettomista ) on vaan lapsellisia ja mauttomia.
No jos naamakirja korvaa ihan oikeat ihmissuhteet, niin sitten ei oo asiat ihmisellä hyvin, ei sitä silti sääliä tarvii. Mut eiköhän suurin osa ihmisistä tapaa niitä naamakirja ystäviään ihan oikeassakin elämässä, minä ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja pessi:Mä säälin kaikkia ihmisiä jotka kyseistä kirjaa ees käyttää. Virtuaaliystävät ei korvaa aitoja, teksti tietsikan ruudulla ei ole sama kuin puhelu tai kahvittelu hetki.
Moni puolustautuu kiireellä. Mihin hittoon meillä ihmisillä on jatkuva kiire?? Hautaanko?
ai niin kun siellä saa olla vaan niitä nicopetterin ja juccaannelin kuvia edestä ja takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:samoin ajattelenAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ehkä mä olen tullut vahaksi, mutta mun mielestä "viihteellä olo kuvat" netissä ( oli kyse äideistä tai lapsettomista ) on vaan lapsellisia ja mauttomia.
Ei facenook minulla ainakaan korvaa ihmissuhteita, vaan ihan päinvastaoin! Esimkaveripyyntö tullut facebookin kautta jo "unohtuneelta" kaverilta, ja siellä muutamien viestien laittelun jälkeen mentykin kahville, ja yhteydenpito on lisääntynyt myös facebookin ulkopuolella.Alkuperäinen kirjoittaja pessi:Mä säälin kaikkia ihmisiä jotka kyseistä kirjaa ees käyttää. Virtuaaliystävät ei korvaa aitoja, teksti tietsikan ruudulla ei ole sama kuin puhelu tai kahvittelu hetki.
Facebookin kautta voi vaihtaa kuulumisia sellaisten henkilöiden kanssa joille ei tule muuten soiteltua tai välimatkoista johtuen kaffiteltua.Alkuperäinen kirjoittaja vakkari:Alkuperäinen kirjoittaja pessi:Mä säälin kaikkia ihmisiä jotka kyseistä kirjaa ees käyttää. Virtuaaliystävät ei korvaa aitoja, teksti tietsikan ruudulla ei ole sama kuin puhelu tai kahvittelu hetki.
Mä olen kyllä samaa mieltä...:|
Ei tässä nyt sitä ihan tarkoitettu. Mun mielestä ylipäänsä vaan on tosi mautonta että (muka) aikuinen ihminen esittää itsestään kuvia silloin kun on ihan ympäripäissään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai niin kun siellä saa olla vaan niitä nicopetterin ja juccaannelin kuvia edestä ja takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:samoin ajattelenAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ehkä mä olen tullut vahaksi, mutta mun mielestä "viihteellä olo kuvat" netissä ( oli kyse äideistä tai lapsettomista ) on vaan lapsellisia ja mauttomia.
Juuri näin!Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Ei tässä nyt sitä ihan tarkoitettu. Mun mielestä ylipäänsä vaan on tosi mautonta että (muka) aikuinen ihminen esittää itsestään kuvia silloin kun on ihan ympäripäissään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ai niin kun siellä saa olla vaan niitä nicopetterin ja juccaannelin kuvia edestä ja takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:samoin ajattelenAlkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Ehkä mä olen tullut vahaksi, mutta mun mielestä "viihteellä olo kuvat" netissä ( oli kyse äideistä tai lapsettomista ) on vaan lapsellisia ja mauttomia.
Juu ei ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja hmmph:jaa. mua taas vaan ärsyttää kun jotkut laittaa niitä kuvia eikä kysy edes kaikilta kuvissa olevilta että sopiiko ne laittaa. sitten suututaan kun sanoo et voisitko poistaaa tai ees editoida minut pois.
Jaa...Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:Mun mielestä ylipäänsä vaan on tosi mautonta että (muka) aikuinen ihminen esittää itsestään kuvia silloin kun on ihan ympäripäissään.