Säälin sellaisia lapsia, joiden äidit laittavat facebookiin kuvia itsestään, kun ovat viihteellä =(

• Viestiketjun aloittaja vp
  • Ensimmäinen viesti
ylivarovainen?
Alkuperäinen kirjoittaja ystis:
Alkuperäinen kirjoittaja pessi:
Mä säälin kaikkia ihmisiä jotka kyseistä kirjaa ees käyttää. Virtuaaliystävät ei korvaa aitoja, teksti tietsikan ruudulla ei ole sama kuin puhelu tai kahvittelu hetki.

Moni puolustautuu kiireellä. Mihin hittoon meillä ihmisillä on jatkuva kiire?? Hautaanko?
Ei facenook minulla ainakaan korvaa ihmissuhteita, vaan ihan päinvastaoin! Esimkaveripyyntö tullut facebookin kautta jo "unohtuneelta" kaverilta, ja siellä muutamien viestien laittelun jälkeen mentykin kahville, ja yhteydenpito on lisääntynyt myös facebookin ulkopuolella.
Samoin. Se vain täydentää oikeita kaverisuhteita. Sitäpaitsi voisi olla pikkuisen hankala käydä joka viikko kahvilla australiaan muuttaneen kaverin kanssa ja samana päivänä kahvitella entisen opiskelutoverin kera joka on sittemmin palannut takaisin Brasiliaan.
Eipä tuo ole sen ihmeempi yhteydenpitoväline kuin sähköposti tai puhelin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Malikka:
Mun mielestä ylipäänsä vaan on tosi mautonta että (muka) aikuinen ihminen esittää itsestään kuvia silloin kun on ihan ympäripäissään.
Jaa...
Minusta ei oo yhtään tuollaista kuvaa sitten lukioaikojen.
FB:ssä on silti muutama kuva minusta, kun olen viihteellä.

Joillekin viihteellä olo on vissiin räkäkännit, joillekin jotain muuta :)
no niin se näyttäis aika monille olevan kun niitä kuvia katsoo.

Huvittunut
mä säälin teitä kaikkia! :D eiköhän jokainen saa laittaa kuviansa minne tahtooo ja mistä tahtoo, täällä pallolla ollaam vaan kerran nii eletään se just niinku halutaan! CAMOON!????

Vieras
Musta on tältä viikonlopulta kuva, missä istun tyhjällä linkkupysäkillä sateessa, puolityhjä viskipullo kädessä, meikit sateen takia vähän levähtäneinä ja jokseenkin väsähtäneen näköisenä. Tupakkatauon paikka. :D Ja siinä ei ole mitään pahaa, hauskaahan toi oli. Yhteensattumien summa ja sitten päädytkin kävelemään miljoona kilometriä hillittömän hauskassa seurassa tosin, kyllä sitä lämmikettä siinä tarvitsikin.

Maanantaina back to hiekkikselle ja raiskit niskaan. ;)

vieras
Jotenkin moukkamaista, niin kuin yleensäkin toisten kuvien laittaminen ilman lupaa. Tulee sellainen olo että on pakko esittää että on mulla kavereita ja oli meillä kivaa. Ei aikuisen ihmisen tarvitse todistusaineistoa näyttää.

Yhteistyössä