Säälin nuorten äitien lapsia.

  • Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
Onko ne helluntalaiset missään iässä oikeasti lasten silmissä cooleja? ;)

Mun vanhemmat oli yli 30-vuotiaita kun sai mut, en ole heitä kertaakaan hävennyt ja meillä oli aina talo täynnä ipanoita kun mun äiti oli sellainen lapsihörhö.
Mun vanhemmat oli lähempänä 40 kun ne sai mut.

Ja kyllähän se uskovaisuus varmasti vaikutti, meillähän ei ollut ees telkkua, joten emme tienneet moniakaan juttuja joita muut tiesivät.
 
nuori äiti on parempi
Nuori äiti osaa olla kaveriäiti ja mitä nuorempi äiti sen paremmin osaa sen. Muu on aika pitkälti sitten taloudesta huolehtimista ja siihen kykenee ihan yhtä hyvin nuorikin äiti. Nuorena myös jaksaa ihan toisella tavalla ja sitähän ei haluta huomioida mutta se on täysin totta. 17 vuotias ja 35 vuotias vastasyntyneen äiti on energialtaan ihan toisenlaisia.
 
ghghgh
Mun vanhemmat oli lähempänä 40 kun ne sai mut.

Ja kyllähän se uskovaisuus varmasti vaikutti, meillähän ei ollut ees telkkua, joten emme tienneet moniakaan juttuja joita muut tiesivät.
Muistan omasta koulusta helluntailaisten luokkakavereiden vanhemmat tosi mukavina, joskin sellaisina "syntyneetvanhaksi" -näköisinä. Eivät meikanneet eikä vaatteet olleet koskaan muita kuin keski-ikäisten vaatteiden näköisiä, vaikka ikää ei ollut paljoa. Nykyään 40-50-vuotiaat ovat ainakin mun mielestä niin freesejä, ettei ikä enää sillä tavalla tänä päivänä näy. Tai en tiedä, omia kokemuksiahan nämä vain on.
 
-
Itse en voi sääliä nuorten äitien lapsia. En tiedä millaisia nuoret äidit on lapsilleen. Säälin lapsia, joilla on oikeasti paskat vanhemmat, sama se, minkä ikäisiä ne vanhemmat on.

Sen voin sanoa, että minä olisin ollut kertakaikkisen paska äiti alle 30- vuotiaana.
 
ghghgh
Alkuperäinen kirjoittaja nuori äiti on parempi;29786772:
Nuori äiti osaa olla kaveriäiti ja mitä nuorempi äiti sen paremmin osaa sen. Muu on aika pitkälti sitten taloudesta huolehtimista ja siihen kykenee ihan yhtä hyvin nuorikin äiti. Nuorena myös jaksaa ihan toisella tavalla ja sitähän ei haluta huomioida mutta se on täysin totta. 17 vuotias ja 35 vuotias vastasyntyneen äiti on energialtaan ihan toisenlaisia.
Yleistyksiä, yleistyksiä. Mun äiti oli perhepäivähoitaja, ihan kaveria kerrakseen. Vaikka 17-vuotiaana voi fysiikaltaan jaksaakin enemmän, niin mieluummin minä sen ikäisenä annoin voimani vapaalle elämälle ja baarin tai muun takia valvomiselle kuin yösyötöille. Toisaalta 36-vuotiaana kuopuksen kanssa jaksoin ihan hyvin valvoa ne yösyöttöjen välitkin, että en sillä tavalla kokenut raskaaksi.

Mutta joo, valintojahan nämä useimmiten on, jos ei nyt ihan vahinkolaukauksista puhuta. Parasta löytää se itselle sopiva ikä sen kummemmin yleistämättä sitä keneenkään muuhun.
 

Yhteistyössä