:(
Parikymppinen (19-25-vuotias) on vielä niin nuori ja keskeneräinen tekemään isoja päätöksiä. Yli 30-vuotiaana sitten tajuaa, että se perheen perustaminen olisi pitänyt jättää myöhemmäksi.
en ole bieläkään tajunnut, olen 37 ja esikoinen täyttää 18, muut 15-7vParikymppinen (19-25-vuotias) on vielä niin nuori ja keskeneräinen tekemään isoja päätöksiä. Yli 30-vuotiaana sitten tajuaa, että se perheen perustaminen olisi pitänyt jättää myöhemmäksi.
Ja yli 40-vuotiaana on ikionnellinen kun lapset on jo aikuisia ja itsellä riittää vielä virtaa ja terveyttä matkustaa ja harrastaaParikymppinen (19-25-vuotias) on vielä niin nuori ja keskeneräinen tekemään isoja päätöksiä. Yli 30-vuotiaana sitten tajuaa, että se perheen perustaminen olisi pitänyt jättää myöhemmäksi.
Tätä pointtia en ole näissä keskusteluissa tajunnut koskaan. Itse sain esikoiseni 33-vuotiaana, takana runsaasti elämää, kokemuksia, matkustelua, vapautta, virtaa, terveyttä ja nuoruuden draivia. Yli 40-vuotiaana toinen lapsi on jo koulussa ja toinenkin 5v, jos halutaan matkalle kahdestaan niin isovanhemmat ottaa ihan mielellään hoitoon kyllä. Tosin nautitaan nyt muksuista ja heidän kanssa matkusteluista niin paljon, että otetaan mukaanJa yli 40-vuotiaana on ikionnellinen kun lapset on jo aikuisia ja itsellä riittää vielä virtaa ja terveyttä matkustaa ja harrastaa
Mä puhun toki vain omasta puolestani, enkä missään nimessä väitä että mun tapani olisi ainoa oikeaTätä pointtia en ole näissä keskusteluissa tajunnut koskaan. Itse sain esikoiseni 33-vuotiaana, takana runsaasti elämää, kokemuksia, matkustelua, vapautta, virtaa, terveyttä ja nuoruuden draivia. Yli 40-vuotiaana toinen lapsi on jo koulussa ja toinenkin 5v, jos halutaan matkalle kahdestaan niin isovanhemmat ottaa ihan mielellään hoitoon kyllä. Tosin nautitaan nyt muksuista ja heidän kanssa matkusteluista niin paljon, että otetaan mukaan