Saatteko vaimonne syttymään???

Paljon keskustellaan seksihalujen menetyksestä synnytyksen jälkeen.
Osalla naisista syynä on hormonitoiminta mutta osa äideistä on kodinhoidosta ja vauvan hoitelusta, yövalvomisista niin väsynyt ettei todellakaan jaksa innostua.
autatteko miehet kotihommissa?? Tiskaava ja pyykkejä viikkaava iso miehenköriläs on minusta tosi seksikäs.. ja yllättää vaimon varmasti myönteisesti niin että vaimokin saattaa illalla yllättää!!
Ehkä tämä on vain epätoivoinen yritys saada oma mieheni imuroimaan... Imurissa pitäisi varmaan olla ratti ja enemmän kromia kuin naapurin isännällä..ehkäpä sitten..
Oikeasti kiinnostaa, jaksaako miehet nähdä vaivaa vaimonsa lämmittämiseen..olisi mukava jos joku muukin joskus sytyttelisi niitä kynttilöitä :heart:

Nautinnollista kevattä rakkaat ihmiset!!!
 
nikitön vielä
kylä tässä on totuudensiemen. musta on oma mies sikaupee näky hellan edessä nyytti olkapäällä! varsinkin jos on vähän höystäny sitä tyyliin ilman paitaa jne..miehen ruuanlaittotaito on seksikästä.samoin yleistettynä fyysinen työ.kyllä mä ainakin tykkään katella ikkunasta kun mies hakkaa halkoja tai jotain.se on sitä arjen seksiä. ei siihen aina niin ihmeitä tartte. mun mielestä.
 
Mun mies laittaa loppujen lopuksi aika usein ruokaa, imuroi tms. pieniä kotihommia, etten pahemmin syty... Mutta illalla jos lapsi jo nukkuu niin on ihanamman ja haluttavamman näköinen jos esim. valmistaa suklaavanukasta meille kahdelle! ;)

Mun mies auttaa ihan tosi aika paljon kotiaskareissa, enkä varmaan osaa tarpeeksi arvostaa siitä häntä. :ashamed: Kiitoksen yleensä kuitenkin annnan, sillä se merkitsee itselleni ainakin paljon! :)
 
pii-paa
Älkkää nyt, hei pojat!
Kyllähän te tiedätte, että naisenne tarvitsee hieman romantiikkaa. Harva pääsee helman alle suoralla toiminnalla. Sitä paitsi, eivätkö miehetkin nauti romantiikasta ja pienestä jännityksestä ennen varsinaista ihokosketusta? :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.03.2005 klo 17:33 pii-paa kirjoitti:
Älkkää nyt, hei pojat!
Kyllähän te tiedätte, että naisenne tarvitsee hieman romantiikkaa. Harva pääsee helman alle suoralla toiminnalla. Sitä paitsi, eivätkö miehetkin nauti romantiikasta ja pienestä jännityksestä ennen varsinaista ihokosketusta? :hug:
Ehkäpä... Vaan entäpäs jos vaimo ei moisista nauti???
Kyllähän kyse on aina kahdesta ihmisestä eikä niinkään siitä saako mies vaimonsa syttymään... Eli kompromisseja tarvitaan yleensä molemmin puolin...
 
sepi
muistaaka nyt se että miehen ja naisen käsitykset seksistä ovat hyvin erilaiset. meillä on eri hormonaaliset järjestelmät ja erilaiset biologiset lisääntymisstrategiat. niinpä miehet ja naiset virittyvät seksiin eri tavoin. mies saa vaimon syttymään lähinnä osoittamalla luottamusta ja luomalla vaimolle turvallisuuden tunteen. erityisesti äidit arvostavat miehistä hoivakäyttäytymistä eli lähinnä kotitöiden tekemistä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.03.2005 klo 16:33 sepi kirjoitti:
muistaaka nyt se että miehen ja naisen käsitykset seksistä ovat hyvin erilaiset. meillä on eri hormonaaliset järjestelmät ja erilaiset biologiset lisääntymisstrategiat. niinpä miehet ja naiset virittyvät seksiin eri tavoin. mies saa vaimon syttymään lähinnä osoittamalla luottamusta ja luomalla vaimolle turvallisuuden tunteen. erityisesti äidit arvostavat miehistä hoivakäyttäytymistä eli lähinnä kotitöiden tekemistä.
:LOL: ...Arvostavat kylläkin vaan tuskinpa siitä syttyvät...
 
Sinulle äijä 69
Jos mieheni tekee kotitöitä, rakastan häntä enemmän. Silloin minusta tuntuu, että hän välittää perheestään ja meidän yhteisestä kodista.

Tajuathan, että jos pariskunnasta toinen osapuoli ei tee kotitöitä, niin yhdelle jää kaikki. Meillä ei ainakaan villakoirat imuroidu itsestään tai astiat ole mitään itsestäänpuhdistuvaa mallia.

Eilen meillä kävi pari tuttavapariskuntaa istumassa iltaa illallisen merkeissä. Vieraiden lähdön jälkeen, noin puolenyön aikaan, siivosimme illan jäljet yhdessä. Ei varmasti ollut mieleisintä hommaa kummallekaan, mutta mieskään ei valittanut. Ja ihan totta: usko tai elä, mutta juuri tuommoisten pikkujuttujen takia rakastan häntä vaan enemmän. Tänään meillä onkin ollut aikaa rakastella jo kolmesti. Ensin sängyllä takaapäin, sitten sohvalla ratsastaen ja vielä ruokapöydällä ties miten päin. Ja oikeastaan haluaisin miestäni taas... Maistuis varmaan sullekin?

Ei kai kukaan nainen halua sellaisen kanssa sänkyyn, joka ei muuten ole tasavertainen kumppani. Jos minut jätetään yksin kotitöiden kanssa, voin myös hoidella omat orgasminikin! Ota äijä opiksi ja ymmärrä, että hyvä seksielämä on muutakin kuin fyysistä rynkytystä!

Taidanpan tästä lähteä ottamaan mieheltäni suihin!

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.03.2005 klo 17:08 Sinulle äijä 69 kirjoitti:
Jos mieheni tekee kotitöitä, rakastan häntä enemmän. Silloin minusta tuntuu, että hän välittää perheestään ja meidän yhteisestä kodista.

Tajuathan, että jos pariskunnasta toinen osapuoli ei tee kotitöitä, niin yhdelle jää kaikki. Meillä ei ainakaan villakoirat imuroidu itsestään tai astiat ole mitään itsestäänpuhdistuvaa mallia.

Eilen meillä kävi pari tuttavapariskuntaa istumassa iltaa illallisen merkeissä. Vieraiden lähdön jälkeen, noin puolenyön aikaan, siivosimme illan jäljet yhdessä. Ei varmasti ollut mieleisintä hommaa kummallekaan, mutta mieskään ei valittanut. Ja ihan totta: usko tai elä, mutta juuri tuommoisten pikkujuttujen takia rakastan häntä vaan enemmän. Tänään meillä onkin ollut aikaa rakastella jo kolmesti. Ensin sängyllä takaapäin, sitten sohvalla ratsastaen ja vielä ruokapöydällä ties miten päin. Ja oikeastaan haluaisin miestäni taas... Maistuis varmaan sullekin?

Ei kai kukaan nainen halua sellaisen kanssa sänkyyn, joka ei muuten ole tasavertainen kumppani. Jos minut jätetään yksin kotitöiden kanssa, voin myös hoidella omat orgasminikin! Ota äijä opiksi ja ymmärrä, että hyvä seksielämä on muutakin kuin fyysistä rynkytystä!

Taidanpan tästä lähteä ottamaan mieheltäni suihin!
:LOL: ... Hienoa jos seksielämänne on noin vuolasta (onneksi et sentään valokuvia lähettänyt)... Todellisuudessa se ei taida kuitenkaan olla kovinkaan antoisaa kun sen erinomaisuutta täytyy noin kovasti todistella... ;)
 
Äijälle jälleen
Niin, liiottelin hiukan. Eihän jokaisena päivänä voisi edes ennättää moisiin sessioihin. Arvelin, että aikuinen mies ymmärtää pientä provosointia.

Toivottavasti pointti meni kuitenkin perille:

the more help in household work = the more love in relationship = the better sexlife

B)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.03.2005 klo 21:26 Äijälle jälleen kirjoitti:
Niin, liiottelin hiukan. Eihän jokaisena päivänä voisi edes ennättää moisiin sessioihin. Arvelin, että aikuinen mies ymmärtää pientä provosointia.

Toivottavasti pointti meni kuitenkin perille:

the more help in household work = the more love in relationship = the better sexlife

B)
Jos olet saanut miehesikin uskomaan tuon naistenlehtien vouhotuksen niin pidä hyvänäsi...
Ansaitsette toisenne... :flower:
 
Perhana soikoon
Mun vaimo syttyy tai ei, ei se imurin kanssa vouhoaminen asiaa paranna. Homojen hommaa toi rätin kanssa viuhuminen. Mä vedän vaimoani aina kun huvittaa, ei kiinnosta kotityöt. :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.03.2005 klo 21:39 Perhana soikoon kirjoitti:
Mun vaimo syttyy tai ei, ei se imurin kanssa vouhoaminen asiaa paranna. Homojen hommaa toi rätin kanssa viuhuminen. Mä vedän vaimoani aina kun huvittaa, ei kiinnosta kotityöt. :LOL:
No jopas täällä heitetään löylyä lissää...
Mä kyllä teen kotitöitä mutta se ei todellakaan vaikuta seksin määrään... Jos seksi on tuollaisiin asioihin liikaa sidoksissa niin kyllä siitä maku menee... :eek:
Joskus vain seksi maistuu ja joskus ei...
 
Lissukkasein
Sori,mutta naisena en ymmärrä miten kotitöiden tekeminen vaikuttaa naisten haluihin illalla tai ajalla millä hyvänsä? Kyllä sitä yhdessä varmaan paljon tekee ja väsynyt voi olla muistakin syistä kuin siitä et itse joutuu kaikki "työt"tekee.
Itse voisin "syttyä"paremmin jos miestä kiinostaisi enemmän esileikit,mutta kun pitäs aina mennä suoraan toimintaan.Mikä taas ei kiinosta eikä paikkoja lämmitä.Pian syntyy viides lapsi joten kyllähän se ajasta vähän kiini on..et milloin saa ipsut nukkuu.Ja nyt kun ei voi ees jalkoja kipujen takia levittää niin.. :LOL: joku jos syttyy kotitöistä niin suotakoon hälle.Mie olen kai sit outo kummajainen jos en ;)
 
Seksi ja kotityöt
Yritän selittää oikein yksinkertaisesti: Kun mieheni tekee puolet kotitöistä, aika, joka minulla olisi kulunut niihin lyhenee, joten pääsemme aikaisemmin sänkyyn. Toisekseen, kun mieheni on tehnyt osan kotitöistä, en ole niin väsynyt sänkyyn mentäessä.

Eli: Kun mies tekee kotitöitä, minulla on seksiin enemmän aikaa ja energiaa. Tajusitteko nyt yhteyden miehen kotitöihin osallistumisen ja enemmän seksin välillä??

Kolmas, henkinen osio asiassa on, että haluan harrastaa seksiä ihmisen kanssa, joka arvostaa, rakastaa ja välittää minusta. Kun mieheni osallistuu yhteisen kotimme ja perheemme hoitamiseen ja ylläpitoon, hän arvostaa sitä mitä meillä on, perhe ja suhde, arvostaa minua ja yhteistä elämäämme. Ja se, että voin kokea hänen tuntevan näin, lisää haluani rakastella hänen kanssaan. Eli hän siis antaa minulle juuri sitä mitä tarvitsen ja haluan, (eli osoittaa arvostusta, rakkautta ja välittämistä). Hän on siis minulle ihana ihminen. Haluan siis harrastaa paljon seksiä tämän ihanan ihmisen, mieheni, kanssa. TIETENKÄÄN tämä EI ole mitenkään "ainoa" "ihanuutta" luova tekijä, mutta vaikuttaa omalta osaltaan. Kuten kuvasin.
 
Lissukkasein
Ymmärrän sen et jos jakaa kotitöitä niin ei ole niin väsynyt jne.
Mutta kyllähän ne miesten pienet teot jo osoittaa että he välittävät.Minä en vain itse niitä aina huomaa vaan alan tyypillisesti mäkättää.Kun mieheni siivoaa kanssani niin olen siitä toki iloinen,mutta en arvosta sen takia miestäni.Vaan hänen itsensä perusteella.Miten hän on lasten kanssa,haluaa viettää aikaa perheensä ja minun kanssa...halaa kesken päivän,kyselee päivän kuulumisia jne.Silloin tiedän että mies välittää! Onhan se kotitöihin osallistuminen yksi osa,mutta aika pieni minun mittakaavasssa.
Mielummin voisi viettää sen ajan lasten kanssa ja antaa mun siivota rauhassa.Lapsetkin kun tarvitsee sitä aikaa isän kanssa enkä pelkästään minä sielä makkarissa.
Kukin elää ja on tyytyväinen omalla tyylillään,eikö?
 
Seksi ja kotityöt
Kuten kirjoitin, niin kotitöiden tekeminen on vain osa arvostuksen ym. osoittamista. Minusta se vain ei ole mitenkään mitätön osa, sillä helppohan on osoittaa arvostusta tai rakkautta hymyillen ja halien tms., jos ei ole pakko pyykätä, imuroida, tiskata jne. Emme kumpikaan erityisemmin pidä kotitöistä, joten mielestäni tämän"vastenmielisen" homman päivittäinen tekeminen osoittaa suurempaa välittämistä ja sitoutumista kuin joku kevyt ja helppo homma, kuten kukkakimpun ostaminen satunnaisesti. Lasten kanssa leikkimisestä taas pidämme kumpikin, joten kumpikin tekee kotitöitä ja kumpikin leikkii, eikä niin, että toinen puurtaa kotityöt. Ja kun kotityöt ei kaadu minun niskaani, vaan ne tehdään yhdessä, on aikaa ja minulla myös energiaa ja halua harrastaa enemmän seksiä mieheni kanssa, joka taas haluaa seksiä varsin paljon. Että kyllä kotityönäkökulmakin voi vaikuttaa seksiin. Mutta tosiaan, kukin taaplaa tyylillään.

 

Yhteistyössä