Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:Olen työssä eläinlääkäriasemalla pieneläinhoitajana ja meillä on tupakointi kielto henkilökunnalla mikä on musta loistojuttu,mä inhoan tupakan hajua ylikaiken!
Musta on ihana,kun raflassa ei saa polttaa enään,niin näkee tanssia ja ei haise se kamala tupakka ja sikari enään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mut ootko huomannu et nykyään siellä baarissa haisee hiki, viina, paska yms. paljon selvemmin ku aikasemmin, sillon nuo käryt jäivät tupakanhajun alle piiloon! Itsekkään en polta, mut atytyy kyllä rehellisesti sanoa, että haistelisin ennemmin tupakan hajua kuin noita muita "tuoksuja"!
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Kunhan menee ulos niin saa polttaa niin paljon kuin itse haluaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Saan polttaa, ihan niin paljon ku lystää, kunhan hommat hoituu.
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:Miehen työpaikalla saa polttaa ja vieläpä sisällä hallissa :x ei mikään ihme että sillä niitä kääryleitä menee...