Saatteko polttaa työaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uteee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja migreenikko:
Olen työssä eläinlääkäriasemalla pieneläinhoitajana ja meillä on tupakointi kielto henkilökunnalla mikä on musta loistojuttu,mä inhoan tupakan hajua ylikaiken!
Musta on ihana,kun raflassa ei saa polttaa enään,niin näkee tanssia ja ei haise se kamala tupakka ja sikari enään.

Mut ootko huomannu et nykyään siellä baarissa haisee hiki, viina, paska yms. paljon selvemmin ku aikasemmin, sillon nuo käryt jäivät tupakanhajun alle piiloon! Itsekkään en polta, mut atytyy kyllä rehellisesti sanoa, että haistelisin ennemmin tupakan hajua kuin noita muita "tuoksuja"!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mut ootko huomannu et nykyään siellä baarissa haisee hiki, viina, paska yms. paljon selvemmin ku aikasemmin, sillon nuo käryt jäivät tupakanhajun alle piiloon! Itsekkään en polta, mut atytyy kyllä rehellisesti sanoa, että haistelisin ennemmin tupakan hajua kuin noita muita "tuoksuja"!

Toisaalta on myös, että tupakanhaju tarttuu vaatteisiin ja voi kuvitella, ettei tupakanhajua/savua ole mukava haistella tupakoimattamasta. Sama homma on myös työpaikalla, ettei heistä ole miellyttävää haistella juuri tupakalta tullutta esim. hoitajaa. Siinä mielessä tulisi olla huomaavainen tupakoitsija, vaikka kävisi tupakalla töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Miehen työpaikalla saa polttaa ja vieläpä sisällä hallissa :x ei mikään ihme että sillä niitä kääryleitä menee...

Näin myös mulla töissä, hallissa saa polttaa siinä työn ohessa, vaikka koko ajan. mutta ei siinä kerkiä kokoajan savuta.