saatteko orgasmin..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja out
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä saan, joka kerta, asennosta riippumatta, sekä miehen kanssa että yksikseni, useita joko peräkkäin tai superpitkäkestoisena.
Vasta kun kotiuduin keskustelupalstoille, ymmärsin että se ei olekaan normaalia. Olin nuorten oppaista lukenut että kaikki eivät saa, ja luulin että joko ei saa ollenkaan tai saa aina ja paljon. Väärässä olin.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:
En ole saanut. Mun pitää olla omissa fantasioissani, jotta saan, enkä yhdynnän aikana halua 'olla muualla'. Mutta enpä ole koskaan tuosta stressannut.

mä saan. vaikka mielikuvitus lentää täälläkin. oon ottanut miehen mukaan niihin fantasioihin. kannattaa kans kokeilla sitä, että kun hankkii o:ta itsekseen, niin ajattelee omaa miestään ja sitä mitä hän osaa tehdä parhaiten. sitten sitä huomaa, että yhdessäkin innostuu siitä, kun on mielikuvaharjoitellut. :)

lisään vielä sen, että mä saan joka kerta.. ja jos mies on niin nopea etten saa, niin sit mä suutahdan. tai vaadin saada seuraavana iltana uusinnan. mies kun ei halua seksiä kuin pari-kolme kertaa kuussa, joten pidän oikeuksistani lujaa kiinni. Samana iltana / yönä ei useinkaan voi vaatia uudestaan, koska mies joutuu nousemaan aikaisin töihin.

Yhteistyössä