saatteko nuolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja utelias
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Saisi mies nuolla vaikka jatkuvasti ja mä olen aina puhdas ja puoliposliini, mutta tuo ei nuole :( Mä ottaisin suihin vaikka joka päivä, mutta ei tuo siitäkään tykkää.

Onkohan samanlaisia miehiä olemassa kuin tää mun mies :X

Tykkäisin b-rapustakin, mutta kovin nihkeää on sekin miehen puolelta.

No, onneksi on ystäviä ;)

Suihinottoja ei tule koskaan. Suihinotto ei edes olisi minulle niin tärkeää kuin se, että saisin tuntea naisen alapään maailman ihanimman gourmet-maun kielelläni ja nähdä ihanan irstaan näyn edessäni, nainen reidet levällään kiemurtelemassa nautinnosta. Enkä kyllä siihen jättäisi. Hukkaan menee tämäkin hyvännäköinen nelikymppinen ukkomies. Lainaan saisi kuulemma luvallakin...

Vaimoni ei ole saanut orkkua ilman nuolemista, muuten kuin ensimmäisenä parisuhteen vuotena. Silloin kun oltiin alle 2kymmpisiä. Sen jälkeen nuoleminen on ollut olennainen osa jokaisessa seksikerrassa. Myös suihinottoa on harrastettu kaikki menneet 29 vuotta. Tiedä sitten onko vaimoni jotenkin poikkeuksellinen, mutta seksi on ainakin ollut nautinnollista molemmin puolin. Kun hän on nauttinut, niin minäkin olen nauttinut.

Jopas jotain, siis mies ei pidä suikkarista!?

Onko tuo mies sitten muuten aktiivinen ns standardi-seksissä, kun mitkään mausteisemmat variantit eivät kelpaa? Minä ainakin aina iloisesti nautin, kun saan osaavan suun kyrvälleni ja mielelläni myös nuolen kiimaista pillua. Puhtaan voi ymmärtää eri tavoin, mutta mieluummin ei suihkunraikasta minulle.

Kyllä ja ihan kyllästymiseen asti sais nuohota haarojen välissä sillinhajussa molempia reikiä nuolemassa,ihan kiva aina silloin tällöin, mut liika on liikaa.Akka ei kyllä ota suihin vaikka tolulla pesis ja shamppanjassa liottas, se siitä tasa-arvosta ainaskin meillä.

Vastaan minäkin vaikka olen nainen. Kyllä meillä sain ottaa suihin, huom sain ja minua nuoltiin. Se on kyllä oikeasti paras asia mitä tässä universumissa on ikänään keksitty, tuo harrastuksiaa parhain, pillun nuoleminen. Kyl on jämpti niin. Pitkillä vedoilla silleen rauhallisesti ja kierrellen, voi taivas. ...
Kerran yks ukko kieltätyi sitä tekemistä vaikka ihan anelin kun en silloin yhdynnässä saanut. Tämä vaan kiemurteli ja sanoi että en minä. Tuo oli eka kerta kun jouduin pyytämään sitä ja eka kerta kun mies kieltäytyi. Ihme juttu. Olin niin hölmistynyt etten saanut sanaa suustani ja - helvetin äkäinen myöhemmin! Ei naista saa jättää tolleen ""keikkumaan siihen reinalle"" ! :)
Hei miihet, jos teistä joskus tuntuu että nainen haluaa sitä liikaakin niin sanokaa reilusti, ei se kenellekään tee palvelusta jos pakolla pitää ja rutiininomaisesti. Nainenkin tykkää sitten taas enenmmän kun pitää välillä taukoa. Ei kukaan pizzaakaan jaksa joka päivä...
Niin ja vielä tuosta nuolemisesta. Mulla on yksi naiskaveri joka tykkää seksistä muuten ja usein mutta yllätyksekseni ei suihinottamisesta eikä välitä itseäänkään nuoltavan. En tajua! Sanoin sille että jos kerran metsäpolultaan uskaltaa astua moottoritielle niin vasta sitten tietää mitä on ajella V8:lla! ""Pidä huivista kiinni Tatjana!

Yhteistyössä