Saatteko mailloilla aamulla vaikka lapsi/lapset jo hereillä?

  • Viestiketjun aloittaja määä
  • Ensimmäinen viesti
No nykyään joo. Poika täyttää kesällä 10 vuotta ja tyttö täytti viime viikolla 5v.
Ihan kivasti saa kölliä sängyssä pitkään, isoveli auttaa tarvittaessa siskolleen aamupalan nenän eteen jne. :)

Itse asiassa arkiaamuisinkin nukun pitkään. :O
 
huono äiti
Joo, kyllä makoilen viikonloppuisin pikku kakkosen ajan. Koen tästä suurta syyllisyyttä ja huonon äidin syndroomaa. Lapsi on 6 vuotias. Arkisin herään klo.5, joten joskus on pakko saada nukkua vähän pitempään. Toki lapsikin viikonloppuisin herää vasta klo.7-7.30 aikoihin, jonka jälkeen leikkii ja kattoo pikku kakkosen.
 
Kyllä :) Ja nautin noista hitaista aamuista hirmuisesti.... :D
Toisinaan mies antaa minun makoilla ja kaitsee sen aikaa esikoista,
mutta yleensä myös esikoinen haluaa "köpsöttää" vielä hyvän tovin herättyään.. äitiinsä tullut :heart:
 
"Hui"
Noin vuoden ajan viikonloppuaamut on olleet ihania. Lapsi (nyt 5v), käy kysymässä voiko mennä katsomaan telkkaa. Kipittää sitten sohvalle ja laittaa YLE areenan tai pikku kakkosen itse. Äiti ja isä saavat maata taju takataskussa vielä pitkään.
 
"jonttu"
Enpä saa, pienin 1v5kk pitää siitä huolen. Mutta parin vuoden päästä varmaan minäkin saan loikoilla aamulla enkä kyllä aio minkäänlaista syyllisyyttä siitä tuntea :).
 
"Vieras"
Viikonloppuisin nukutaan vuoroaamuin pidempään. Todin silloin kun on mun vuoro herätä lasten kaa saatan silti makoilla ku lapset kattoositä pikkukakkosta.. Joskus oon nukahtanukki siihen ja heränny hetken päästä esikoisen hälyytykseen ku kaksvuotias on laittanu kaikki mun meikit naamalleen..
 

Yhteistyössä