V
vieras
Vieras
tuli vaan mieleen kun kaikki mun kaverit hoitaa parisuhteidensa raha-asiat ja aukovat miestensä laskut ja muut kirjeet sitä mukaa kun niitä tulee ja makselevat sitten joko miehen pankkitunnuksilla tai yhteiseltä tililtä pois.
itseäni alkoi mietityttää kun taas yhden tällaisen keskustelun kävin erään kaverin kanssa kun meillä mä en saa koskea miehen posteihin, en aukoa niitä, en saa edes tietää minkä suuruisia sen laskun on (en kyllä oo kysellytkään, mut tajusin et ei hajuakaan...), en saa avata edes sen mainosposteja sen läsnäollessakaan... mulla ei ole hajuakaan sen raha-asioista eikä mistään ja ollaan sentään asuttu yhdessä yli 5vuotta.
itseäni tää aika-ajoin häiritsee, mutta mies haluaa näin..
nyt olen alkanut ottaa sen epäluottamuslauseena.....
itseäni alkoi mietityttää kun taas yhden tällaisen keskustelun kävin erään kaverin kanssa kun meillä mä en saa koskea miehen posteihin, en aukoa niitä, en saa edes tietää minkä suuruisia sen laskun on (en kyllä oo kysellytkään, mut tajusin et ei hajuakaan...), en saa avata edes sen mainosposteja sen läsnäollessakaan... mulla ei ole hajuakaan sen raha-asioista eikä mistään ja ollaan sentään asuttu yhdessä yli 5vuotta.
itseäni tää aika-ajoin häiritsee, mutta mies haluaa näin..
nyt olen alkanut ottaa sen epäluottamuslauseena.....