Saatko jalat suorana taivutettua itses eteen ja kämmenet lattiaan?

• Viestiketjun aloittaja "Dumle"
  • Ensimmäinen viesti
"Milli"
Just ja just menee kämmenet, jos venyttelen vähän aikaa. En tiedä, onko mitään merkitystä, mut mulla on lyhyet kädet. Tämän olen huomannut aina vaateostoksilla. Kaikkien puseroiden ja takkien hihat ovat aivan liian pitkiä mulle

"vihreä"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28992103:
Onko teillä jotka saatte kyynerpäätkin maahan tosi pitkä selkä? Kuulostaa niin täysin mahdottomalta, ei onnistuis ainakaan multa mitenkään
Ei ole ja mulla on aika lyhyet kädetkin et muuten varmaan menis eikä jäis siitä pienestä kiinni. Taivun vaan siis ihan iisisti kaksin kerroin eikä se ees tunnu missään, mut onhan tässä omat haittansa. Piti vielä kokeilla tuo karhukävely juttu ja siinä saan ihan iisisti kyynärpäät lattiaan näin lyhyilläkin käsilläkin.

"Dumle"
No mä vaan ihmettelin sitä, kun fyssa sanoo että suurin osa ei sais. Ja mä luulin, että se on helppoa kuin heinä teko. Paitsi miun tyttärelle. Tyttäreni ei saa edes sormenpäitä, siis lähellekään. Ollaan lähes samanpituisia, mutta likalla on ainakin 10 senttiä pitemmät koivet kuin miulla.

"vieras"
En tällä hetkellä, kun oon raskaana ja viikkoja 33. Normaalisti todennäköisesti saan, taipuisaa sorttia olen, vaikka en liikunnallinen olekaan.

Tästä tulikin mieleeni kysyä, että saako moni kädet selän takana yhteen? Siis toinen käsi ylhäältä päin ja toinen alhaalta päin ja näin ollen voisi kätellä itseään. Vähän huonosti selitetty, mutta jos joku ymmärtäisi mitä tarkoitan. Kun joskus kaveriporukassa ei tainnut kukaan muu edes saada sormia yhteen, mutta itse saan käsistä kiinni, eli siis vähän kuin kättelisi itseään.

[QUOTE="vieras";28992895]En tällä hetkellä, kun oon raskaana ja viikkoja 33. Normaalisti todennäköisesti saan, taipuisaa sorttia olen, vaikka en liikunnallinen olekaan.

Tästä tulikin mieleeni kysyä, että saako moni kädet selän takana yhteen? Siis toinen käsi ylhäältä päin ja toinen alhaalta päin ja näin ollen voisi kätellä itseään. Vähän huonosti selitetty, mutta jos joku ymmärtäisi mitä tarkoitan. Kun joskus kaveriporukassa ei tainnut kukaan muu edes saada sormia yhteen, mutta itse saan käsistä kiinni, eli siis vähän kuin kättelisi itseään.[/QUOTE]

Sormenpäät vain, johtuu jumittaneesta oikeasta kädestä. Vasemmalla voin "tarttua kiinni" lapaluustani, oikea lapa ei edes kunnolla irtoa selästä. Kirjoitus/hiirikäsi :(

[QUOTE="vieras";28992895]

Tästä tulikin mieleeni kysyä, että saako moni kädet selän takana yhteen? Siis toinen käsi ylhäältä päin ja toinen alhaalta päin ja näin ollen voisi kätellä itseään. Vähän huonosti selitetty, mutta jos joku ymmärtäisi mitä tarkoitan. Kun joskus kaveriporukassa ei tainnut kukaan muu edes saada sormia yhteen, mutta itse saan käsistä kiinni, eli siis vähän kuin kättelisi itseään.[/QUOTE]

Kyllä tuokin menee.

"..."
[QUOTE="vieras";28992895]En tällä hetkellä, kun oon raskaana ja viikkoja 33. Normaalisti todennäköisesti saan, taipuisaa sorttia olen, vaikka en liikunnallinen olekaan.

Mä saan vaan toisinpäin, eli oikea ylhäällä ja vasen alhaalla :D

Tuli mieleen tästä että voiko jollain olla oikeasti lyhyet kädet ja pitkät jalat jne. Eikö se mene aina niin että jos on pitkät jalat niin on pitkät kädetkin, jos on lyhyet jalat niin on lyhyet kädet? Siis että raajojen pituus on sillain tavallaan verrannollinen toisiinsa. Selkä tietty kyllä voi olla lyhyt ja jalat pitkät ja toisinpäin.

[QUOTE="vieras";28992895]

Saan, molemmin päin

Saan ranteista kiinni jopa ja molemmin päin.

Käsiä en saa lattiaan, en edes sormenpäitä. En saanut silloinkaan kun olin kovassa kunnossa vaikka harrastin joogaakin.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja taivaanrantaheinä;28992949:
Tuli mieleen tästä että voiko jollain olla oikeasti lyhyet kädet ja pitkät jalat jne. Eikö se mene aina niin että jos on pitkät jalat niin on pitkät kädetkin, jos on lyhyet jalat niin on lyhyet kädet? Siis että raajojen pituus on sillain tavallaan verrannollinen toisiinsa. Selkä tietty kyllä voi olla lyhyt ja jalat pitkät ja toisinpäin.
Meillä ainakin tytöllä on pitkät jalat verrattuna muuhun vartaloon ja kädet ei ole mitenkään pitkät. Housut pitää olla kokoa isommat ja haalareista saa hihatkin kääriä, kun taas lahkeet on sopivan mittaiset. On tosin vielä aika pieni, vajaan vuoden ikäinen, että saa nähdä muuttuuko mittasuhteet vielä jossain vaiheessa. Huvittavaa kun välillä asukokonaisuus on niin että body on kokoa 68 ja housut 86, jos siis on vähän erikoisempaa mitoitusta molemmat, yleensä menee 74 ja 80.

Itselläni ei jalat mitenkään erikoisen pitkät ole, mutta taipuisuutta löytyy luonnostaan. Kyselin siis tuossa tuota käsien yhteen saamista selän takana. Ja aika moni näyttäisi saavan, itse vähän silloin ihmettelinkin, kun ei kukaan kaveri saanut, että onko oikeasti jotenkin harvinaista. Ja minulla niskat ja hartiat on varsin jumissa kuitenkin.

Yhteistyössä