Saatko jalat suorana taivutettua itses eteen ja kämmenet lattiaan?

• Viestiketjun aloittaja "Dumle"
  • Ensimmäinen viesti
"Dumle"
Mulla yltää noi kädet ottaa kiinni toisistaan selän takana vain, että oikea yläkautta ja vasen alakautta. Toisten päin ei onnistu millään.

Mä luulen, että jos on pitkät koivet verrattuna muuhun kroppaan, niin silloin on tosi vaikea saada kämmenet lattiaan. tosiaan, mun tyttärellä on paljon pitemmät koivet kuin minulla, vaikka olemme samanpituiset, niin hänellä ei mitään mahista saada edes sormenpäitä lattiaan.

"Dumle"
Koko kämmen menee lattiaan. Spagaatikin onnistuu.
Itseasiassa spagaatinkin voi saada, kun harjoittelee joka päivä ahkerasti. Siis tällainen nelikymppinen, joka ei ikinä ole sitä saanut lähellekään. Joskus yritin harjoitella, mutta oli niin stanan kivuliasta hommaa, etten montaa päivää jaksanut itseäni rääkätä. Lopputulos ei olisi ollut kivun arvoinen.

notkea vieras
[QUOTE="vieras";28993364]No millä tavalla siis olet muita parempi? Muuten kuin notkeudessa?[/QUOTE]

Harmittaako noin paljon? :D

Itse olen keksinyt notkeudelle vaikka mitä käyttöä. :)

• Tykkää
Reactions: rops
Ihan helposti. Ainakin ennen sain jopa ensimmäiseltä portaalla seisten kädet lattiaan saakka kämmeniä myöden...saattaa olla, etten ihan moiseen enää taivu, vaikka kyynärpäät saan kyllä koukkuun, jos ihan vaan käsiä lattialle taivuttelen.

Yliliikkuvuus taitaa olla omalla kohdallani päivän sana.

42v
[QUOTE="vieras";28993364]No millä tavalla siis olet muita parempi? Muuten kuin notkeudessa?[/QUOTE]

Ainakin sänkyelämässä notkeudesta on etua.

Miksi haluat tietää, millä muilla tavoilla olen muita parempi? Haluatko kiertää veistä haavassa? Voisin kertoa monta muutakin asiaa, joista sinä varmasti närkästyisit, mutta antaa olla. Vetäisit varmaan herneen siitäkin nenääsi, jos näkisit vatsalihakseni.

"vieras"
nO nyt en saa kun olen raskaana :D normaalisti sormet saan, mutta kämmenet tarvii jo vähän venyttelyä. Urheillessa meni pidemmällekin.

Tuohon muuten vaikuttaa myös jalkojen ja käsien pituus ja tietysti suhteet, että miten menee. Jos on suhteessa lyhyet jalat, saa helposti, jos taas on tavallista pidemmät jalat ja kädet on ihan normipituiset, voi olla vaikeampaa saada. Apinakäsillä onnistuu helpoiten, varsinkin jos lyhyet jalat. Menisi varmaan ne kyynärpäätkin.

Yhteistyössä