Saatiin tapaamis ja elatussopimus aikaseks...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vartooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä on kyllä jotenkin inhottava käydä..ainakin mun mielestä. Se eka kerta oli jotenkin niin raastava kun tuntu että lapsista puhutaan kuin ne olis jotain tavaraa! Itkuhan siinä tuli..

Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Siellä on kyllä jotenkin inhottava käydä..ainakin mun mielestä. Se eka kerta oli jotenkin niin raastava kun tuntu että lapsista puhutaan kuin ne olis jotain tavaraa! Itkuhan siinä tuli..

Joo ei tää miustakaan mukavalta tunnu. Ukkonen kun osaa vielä olla erittäin jäätävä, ei olla nähty nyt pariin viikkoon. No jospa se vähän pehmenis kun näkee likan...

Alkuperäinen kirjoittaja hirvittää mennä:
Meillä olis loppukuusta ja hirvittää kun ei päästä sopuun miehen puolelta.
Meillä on peräti 9 lasta.

Voi ei :hug:
Mä en vielä tiedä päästäänkö sopuun. Tai siis joku sopimus kyllä saadaan aikaseks, mutta että pitääkö se sitten on asia erikseen :/

Eli nyt sitten alkaa (toivottavasti ) menemään niin että ukkonen ottaa likkaa jokatoinen viikonloppu ja mahollisesti jos on viikolla vapaita niin sillonkin, lomien aikaan sovitaan sitten erikseen.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
No nyt on käyty... Ja todella hyvin suju, ei mitään ristiriitoja *huokaa helpotuksesta* Ja nyt kun se sitten lähtiskin sujumaan ilman mitään ristiriitoja niin kaikki olis hyvin...

Hyvä niin, ja toivottavasti hyvä meno jatkuukin. =) Kaverilla oli miehensä kanssa riitaisa ero mutta ovat saaneet onneksi asiat selvitettyä ja yhteishuoltajuus toimii mainiosti.

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Eli nyt sitten alkaa (toivottavasti ) menemään niin että ukkonen ottaa likkaa jokatoinen viikonloppu ja mahollisesti jos on viikolla vapaita niin sillonkin, lomien aikaan sovitaan sitten erikseen.

Hyvä! =) Toivottavasti menee sit hyvin asiat.

Yhteistyössä