korvatulehdus ja pahoinvointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
siis onko kellään kokemusta/tietoa voiko korvatulehdus aiheuttaa oksentelua ? Tyttö heräs yöllä ja valitti korvaansa, annoin kipulääkettä että selvitään aamuun. Tunti siitä alkoi oksennella kirkasta nestettä pieniä määriä noin tunnin välein. Vai voiko johtua lääkkeestä (pronaxen) tyhjään mahaan ?

nyt jo vähän hällä parempi olo, parin tunnin päästä päästään lääkäriin..

Meillä poika on oksennellut korvatulehduksen aikaan. Lähinnä ensimmäisenä päivänä, ennen lääkekuurin alkua. Olemme myös käyttäneet tuota Pronaxenia. Kysyin lääkäriltä asiasta ja hän meinasi, että oksentelu ei johdu lääkkeestä, vaan pelkästä kivusta. Tiedä sitten :)

Mulla korvatulehdus aiheutti huimausta. Oikeastaan mä kyllä menin lääkäriin huimauksen takia, mutta siinä sivussa löytyi korvatulehdus ja kun se tuli hoidettua huimauskin katosi.

minulla ainakin tulee huonovointisuutta kun korvissa kipua. eli uskon että korvatulehduksessa voi oksentaa ihan siitä kivusta.. ja sehän vaikuttaa tasapainoelimiin, niin voi aiheuttaa esim. huimausta, ja se puolestaan pahoinvointia jne

kiitos teille, helpottaa kuulla et muillakin on ollu näin.Toivottavasti kuuluu vaan siihen kipuun.. Meillä tää pahoinvointi on uutta korvatulehduksen aikaan. Tytöllä pari korvatulehdusta vuodessa. Pelkäsin et mahatauti tuli "kaupan päälle"..

Mä oon pariinkin kertaan vienyt itkevää lasta lääkäriin ja maininnut tuosta oksentelusta lääkärille. En siis oon ollut varma korvatulehduksesta. Lääkäri sanoi, että kuuluu joskus korvatulehduksen oireisiin.

Yhteistyössä