Saatiin kämppä =)

Näkymätön Ninni

Aktiivinen jäsen
03.01.2005
2 560
1
36
Mutta jakomäestä, ja kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että se on ihan syvältä, mutta onko täällä ketään jakiksesta että vois ehkä kertoa ettei ihan kamala paikka ole asua?

Kämppä vaikuttaa kivalta (en ole vielä kyllä nähnyt) ja pihassa käytiin lasten kanssa eilen ja tytöt tykkäs pihasta ja koirillekin on metsäpaikkaa siin ihan vieressä, kaikin puolin muuten tuntuu mukavalta mutta se tosiaan että ihmiset on kauhuissaan (melkein ainakin) että sinne muutetaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
:wave:

Mä luulen et jakomäki on helsingin pupari, eli varmaan loppupeleissä ihan kiva paikka :D :saint:

Heissan!!!! :hug:

Joo mä ajattelin kanssa vähän noin, onhan sillä puparillakin huono maine ja mä oon sielläkin viihtynyt, kai mä sit tykkään tollasista pahan maineen paikoista.. =)

Mitäs teille kuuluu? Voiko soittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaddy:
:wave:

Mä luulen et jakomäki on helsingin pupari, eli varmaan loppupeleissä ihan kiva paikka :D :saint:

Heissan!!!! :hug:

Joo mä ajattelin kanssa vähän noin, onhan sillä puparillakin huono maine ja mä oon sielläkin viihtynyt, kai mä sit tykkään tollasista pahan maineen paikoista.. =)

Mitäs teille kuuluu? Voiko soittaa?

Mä soitan..

Mutta jakomäestä, ja kaikki tuntuu olevan sitä mieltä että se on ihan syvältä, mutta onko täällä ketään jakiksesta että vois ehkä kertoa ettei ihan kamala paikka ole asua?

Kämppä vaikuttaa kivalta (en ole vielä kyllä nähnyt) ja pihassa käytiin lasten kanssa eilen ja tytöt tykkäs pihasta ja koirillekin on metsäpaikkaa siin ihan vieressä, kaikin puolin muuten tuntuu mukavalta mutta se tosiaan että ihmiset on kauhuissaan (melkein ainakin) että sinne muutetaan...

asutaan suurmetsässä..tuu sitten kahville kun ootte muuttanu!!! :whistle:

En tiedä Jakomäestä, mutta en mä ihan pelkän maineen perusteella aluetta hylkäisi. Ja jokunen vuosi sitten tehty Nousukausi-elokuva, joka siis sijoittui "surkeaan" Jakomäkeen piti oikeasti kuvata Espoossa, kun Jakomäessä ei kuulemma näyttänyt riittävästi Jakomäeltä, vaan ihan liian siistiltä ja viihtyisältä:D

Niin ja itsekin asun "huonomaineisella" alueella, ja viihdymme hyvin. Alueiden maineet ovat usein vanhoja peruja, jolloin pahimman maineen alueet eivät olekaan enää niitä ollenkaan pahimpia.

No se on tietysti teistä itsestänne kiinni viihdyttekö...

Olin tässä lähivuosina siellä poulivuotta töissä omasta mielestäni se oli aika masentava paikka. Ihan kun siinä kaupassa katteli ihmisiä niin ihan oikeasti välillä tuntu että joka toisella oli vähintään silmä musta tai jotain muuta omituista :o

asuin itse aikoinaan hakunilassa, mikä on niinkuin vantaan "jakis". ihan kauhea paikka enkä takasin muuttais en sitten ikinä!

tuossa hetki sitten käytiin jakiksen ostarilla kaupassa ohikulkumatkalla. ja kyllä sen alueen tason huomaa jo siinä lähikaupassa, kaikki myyjätkin siellä kaupassa oli ihan deekun näkösiä asiakaskunnasta nyt puhumattakaan... mä häivyin äkkiä lasten kanssa autoon odottamaan että isäntä sai ostokset tehtyä, ei tehny mieli kattella niitä juoppoja ja narkkareita kauempaa.

Sinne ostarille ne kaikki könsyt useasti känyääkin, ei se tarkoita, että olisi siltikään levoton paikka asua, sehän on paljon siitäkin kiinni mimmoisia naapureita on, eikä jakis enää nykyään niin huonossa maineessa ole :whistle:

Nooh, toivottavasti ei niin paha oo ku mitä maine on.
Tänään taas käytiin siellä kävelyllä ja oli kyllä ihaa siellä ihan ylhäällä, kallioiden päällä.. Ja niin rauhallista... Onneks ei muutetakaan lähelle ostaria, jos siellä enemmän vallatonta meininkiä...

Noh, aika näyttää, nyt ei voi ku toivoa parasta ja pelätä pahinta..

Kerro nyt vertailun vuoksi minkäkokoinen ja hintainen?? =) Onko kaupungin kämppä vai ei??

Joo kaupungin kämppä on, 4h+k 83,5neliöö ja vuokra 694e sis.veden

Minun mielestä edullinen, mutta sen tekee juuri tuo asuinalue...

Very halpa on, tyttärelläni on kaupungin kolmio, maksaa 707e/kk sis.veden, Kivikossa.

Yhteistyössä