Sillä on jo mies.Aqela, tulisitko pötköttään viereeni hetkeksi?
No voi sulen paska. Vai on hänellä jo miäs.Sillä on jo mies.
Teinimusiikkiin ja aikuismusiikkiin? En lokeroi. Tarkoitit Sum41. Et ole edes kertaakaan kysynyt mitä muuta kuuntelen tai jostain minkä nyt aikuismusiikiksi miellät, pidänkö siitä, joten edelleen sun otanta on häviävän pieni vetääkses kummempia johtopäätöksiäHmmmmm lokeroit kyllä varmaan. Mutta mikä se toinen oli, sen perusteella vaan meinasin myös se sum123
Voin tulla.Aqela, tulisitko pötköttään viereeni hetkeksi?
Pidä huoli omista asioista.Sillä on jo mies.
Ok, ma pistän pitsan uuniin.Voin tulla.
Mulla on tuoretta kahvia.Ok, ma pistän pitsan uuniin.
Oot pettäjä?Pidä huoli omista asioista.
Niin on.palstalla on tiukka kuri, täällä määrätään mitä ruokaa saa syödä ja mitä musaa kuunnella
Hyvä, kaada se thermokseen, ettei jäähdy matkalla.Mulla on tuoretta kahvia.
JepHyvä, kaada se thermokseen, ettei jäähdy matkalla.
Mä taas näin unta, että joku urvelo varasti mun alusvaatteet ja kulki ne päällään kaupungilla ja mua hävetti se ettei ne mahtuneet sen päälleMä näin unta että ostin tämän ja sitten se varastettiin. katso liitettä 7307
SoriMä taas näin unta, että joku urvelo varasti mun alusvaatteet ja kulki ne päällään kaupungilla ja mua hävetti se ettei ne mahtuneet sen päälle
Oot pettäjä?[/QUOTÄlähän puhu mittään, Aqelalla mulla on toverillista, keskinäistä rakkautta, johon sinulla ei ole osaa.
Tsot tsot... Et tiedä mun ja algoman jutusta mitään.Oot pettäjä?
Pitäiköhän sinun yrittää lihottaa itseäsi seuraavaa unta varten? Kysympähän vain.Mä taas näin unta, että joku urvelo varasti mun alusvaatteet ja kulki ne päällään kaupungilla ja mua hävetti se ettei ne mahtuneet sen päälle
Voitko kertoa lisää mistä bändeistä/yhtyeistä /rytmiorkestereista pidät?Teinimusiikkiin ja aikuismusiikkiin? En lokeroi. Tarkoitit Sum41. Et ole edes kertaakaan kysynyt mitä muuta kuuntelen tai jostain minkä nyt aikuismusiikiksi miellät, pidänkö siitä, joten edelleen sun otanta on häviävän pieni vetääkses kummempia johtopäätöksiä
Punkki/rokki/country ja metallivoittosta alakategorioineen kuuntelemani musiikki on mutta kuuntelen niin paljon kaikkea muutakin ettei oikein mihinkään tiettyyn kategoriaan voi asettua.
Kyllä tiedän.Tsot tsot... Et tiedä mun ja algoman jutusta mitään.
Ei se tiijä ja me ei kerrota.Tsot tsot... Et tiedä mun ja algoman jutusta mitään.