vierailija
PaaaaalaSullako oli niitä iho-ongelmia? Haittaako se unta?
PaaaaalaSullako oli niitä iho-ongelmia? Haittaako se unta?
Joudutko käyttämään takrolimuusivoiteita?Paaaaala
Lopeta nyt jo heti alkuun tuo jankutusJoudutko käyttämään takrolimuusivoiteita?
En ole kuullut vielä. Vai onko hänellä nikkeliallergia, kuten itselläni on.Lopeta nyt jo heti alkuun tuo jankutus
Onneksi sinulla on vapaus kuunnella vaikka klassista niin ei tarvitse muiden kuunteluista itkeäHirveetä sontaa tuo emari kuuntelee. On jäänyt teinin tasolle
Iho on kunnossa, kiitos vain huolenpidosta. Ja ei ole nikkeliallergiaaEn ole kuullut vielä. Vai onko hänellä nikkeliallergia, kuten itselläni on.
Vedä käteen äläköä puutu muiden asioihin.Onneksi sinulla on vapaus kuunnella vaikka klassista niin ei tarvitse muiden kuunteluista itkeä
Kukahan tässä puuttuu muiden asioihin?Vedä käteen äläköä puutu muiden asioihin.
Sä. Jankuti jankutiKukahan tässä puuttuu muiden asioihin?
Jollaki muulla oli psori. Siihen käytettyjä lääkkeitä on hanavesissä eikä niitä saisi siellä olla yhtään.Iho on kunnossa, kiitos vain huolenpidosta. Ja ei ole nikkeliallergiaa
Aika heppoisin perustein tohdit lokeroidaHirveetä sontaa tuo emari kuuntelee. On jäänyt teinin tasolle
Pääsin eteenpäin mutta eipä tuosta paljon hyötyä ollut, eli aamulla soitto poliisille ja sitä kautta hoitamaan asiat eteenpäin.Miten tuolla nettivinkki sivulla pääsee eteenpäin kun siellä pyydetään tietoja ja sitten tulee kohta missä pyydetään toista puh.numeroa eikä mulla sellaista ole?
Miten siitä kohdasta pääsee eteenpäin?
Mikä vinkki? Mistä? Laita siihen vaikka -Miten tuolla nettivinkki sivulla pääsee eteenpäin kun siellä pyydetään tietoja ja sitten tulee kohta missä pyydetään toista puh.numeroa eikä mulla sellaista ole?
Miten siitä kohdasta pääsee eteenpäin?
Mitä on tapahtunut? Oletko kunnossa?Pääsin eteenpäin mutta eipä tuosta paljon hyötyä ollut, eli aamulla soitto poliisille ja sitä kautta hoitamaan asiat eteenpäin.
Mä kuuntelen kanssa aika laidasta laitaan musiikkia, en nyt räppiä tai hiphoppia, mutta kyllä niistäkin välillä ihan hyviä löytyy.Aika heppoisin perustein tohdit lokeroida
Mä uskallan vahvasti epäillä että mulla huomattavasti laajempi musiikkimaku kun sulla, mä kun en lokeroi musiikkia sun tavalla niin voin kuunnella ja tykätä kaikesta eri genrejen ja vuosikymmenien musiikeista mikä omaa korvaa sattuu miellyttään. Ja kyllä, misfits on yksi niistä
Hmmmmm lokeroit kyllä varmaan. Mutta mikä se toinen oli, sen perusteella vaan meinasin myös se sum123Aika heppoisin perustein tohdit lokeroida
Mä uskallan vahvasti epäillä että mulla huomattavasti laajempi musiikkimaku kun sulla, mä kun en lokeroi musiikkia sun tavalla niin voin kuunnella ja tykätä kaikesta eri genrejen ja vuosikymmenien musiikeista mikä omaa korvaa sattuu miellyttään. Ja kyllä, misfits on yksi niistä
Ei hyväksynyt viivaa, joten jätin tyhjäksi, se kelpasi.Mikä vinkki? Mistä? Laita siihen vaikka -
Mitä on tapahtunut? Voitko yhtään kertoa?Ei hyväksynyt viivaa, joten jätin tyhjäksi, se kelpasi.
En ala avautumaan asiasta tänne enempää, olisin vaan halunnut apua tuon nettivinkkisivun kanssa, mutta soitan aamulla poliiaillw ja hoidan asiat sitä kautta.Mitä on tapahtunut? Voitko yhtään kertoa?
siis poliisillepoliiaillw