Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Koti kuurattu, kahvitauko ja kohta pitäis ruveta ruokaa väänteleen:coffee:

Nyt vaan iski väsymys, tekis mieli mennä pikkutirsoja koittaan mut enää ei ehdi:cautious: Mulla kestää aina niin pitkään ennenku nukahdan ja jos sit heti pitääkin nousta niin oon ku perseeseen ammuttu karhu:oops:
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Hirveetä sontaa tuo emari kuuntelee. On jäänyt teinin tasolle :(
Aika heppoisin perustein tohdit lokeroida:coffee:
Mä uskallan vahvasti epäillä että mulla huomattavasti laajempi musiikkimaku kun sulla, mä kun en lokeroi musiikkia sun tavalla niin voin kuunnella ja tykätä kaikesta eri genrejen ja vuosikymmenien musiikeista mikä omaa korvaa sattuu miellyttään. Ja kyllä, misfits on yksi niistä(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Miten tuolla nettivinkki sivulla pääsee eteenpäin kun siellä pyydetään tietoja ja sitten tulee kohta missä pyydetään toista puh.numeroa eikä mulla sellaista ole?
Miten siitä kohdasta pääsee eteenpäin?
 
vierailija
Miten tuolla nettivinkki sivulla pääsee eteenpäin kun siellä pyydetään tietoja ja sitten tulee kohta missä pyydetään toista puh.numeroa eikä mulla sellaista ole?
Miten siitä kohdasta pääsee eteenpäin?
Pääsin eteenpäin mutta eipä tuosta paljon hyötyä ollut, eli aamulla soitto poliisille ja sitä kautta hoitamaan asiat eteenpäin.
 
Aika heppoisin perustein tohdit lokeroida:coffee:
Mä uskallan vahvasti epäillä että mulla huomattavasti laajempi musiikkimaku kun sulla, mä kun en lokeroi musiikkia sun tavalla niin voin kuunnella ja tykätä kaikesta eri genrejen ja vuosikymmenien musiikeista mikä omaa korvaa sattuu miellyttään. Ja kyllä, misfits on yksi niistä(y)
Mä kuuntelen kanssa aika laidasta laitaan musiikkia, en nyt räppiä tai hiphoppia, mutta kyllä niistäkin välillä ihan hyviä löytyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Ellimaar
vierailija
Aika heppoisin perustein tohdit lokeroida:coffee:
Mä uskallan vahvasti epäillä että mulla huomattavasti laajempi musiikkimaku kun sulla, mä kun en lokeroi musiikkia sun tavalla niin voin kuunnella ja tykätä kaikesta eri genrejen ja vuosikymmenien musiikeista mikä omaa korvaa sattuu miellyttään. Ja kyllä, misfits on yksi niistä(y)
Hmmmmm (n) lokeroit kyllä varmaan. Mutta mikä se toinen oli, sen perusteella vaan meinasin myös se sum123
 

Yhteistyössä