No on. Teollista kuraa. Mut oon ostanu 3-4 x vuoden mittaan pahimpaan väsyyn ja se on antanu extra-boostia.Sehän on aivan hirveää litkua
Mut ensi yötäkin pitää ennakoida, eli en sais juoda piristäviä klo 14-15 jälkeen...
No on. Teollista kuraa. Mut oon ostanu 3-4 x vuoden mittaan pahimpaan väsyyn ja se on antanu extra-boostia.Sehän on aivan hirveää litkua
Nukun ja toi patjan valuminen on kanssa yksi syy siihen miksi...plus ne liian pienet makkarin ikkunat ja töllö ja liian hyväntuntuinen sohva.Etkös sä nuku enempikin sohvalla
Tuna=tonnikalaTunaan? =Tonnikala, hyvää.
https://jysk.fi/makuuhuone/peitot/luonnontayteEi raavi vaan tuntuu.
Ja noi kehon mukaan muotoutuvat sijauspatjat ovat ookoo talvella kun on kylmä. Kesällä taas, ku on kuuma ja muutenkin hioistaa, niin on kuin nukkuisi hikisessä montussa.
Mä lahjoitin omani kuukauden kesäunien jälkeen tyttärelle.
Juon vain jos sekaan on laitettu viinaaSehän on aivan hirveää litkua
En minäkään ole koskaan kuullut sellaista. Järkyttävää sanastoa heillä kyllä on, kuten KETÄ. Ei ihme, jos tulevat helposti väärinymmärretyiksi muuallaKävin tänään turussa, mutta ei ollu puhetta tuosta paikasta.
Äkkiä lääkäriin, tarvit antibioottikuurin!Ei sitten nukuta koko yönäKoko ajan tuntuu pissahädältä
Tuossa on kyllä suuri vaara et koko lakana on aina vinossa, eikä mikään mene lankasuoraanNe pystyy vetään koko suoran saumurilla, reiällisellä se pätkä täytyy "saumuroida" erikseen ettei se lähe purkaan.
Ei ole hyvä. Kokeilin jossain huonekalukaupassa sellaista ja aina kun vaihtoi asentoa niin ne montut mitkä tuli mun painosta siihen täyttyi aina hiljalleen kun asennon vaihtoi ja se muljui alla se oli ärsyttävää.Mutmut...nyt oikeestaan roosi saisi selventää, miten se sauma raapii? Eihän sitä pussilakanan päällä nukuta.
Mä taas mietin sijauspatjan vaihtoa...onkohan semmonen hyvä jossa on semmone ööö mukautuva sisus?
Kiitos kiitos.Mitä siellä on?päevää että pätkähti täältä Vaasasta
Minähii oon käyny Vaasassa.päevää että pätkähti täältä Vaasasta
Okei...en taida ostaa.Ei ole hyvä. Kokeilin jossain huonekalukaupassa sellaista ja aina kun vaihtoi asentoa niin ne montut mitkä tuli mun painosta siihen täyttyi aina hiljalleen kun asennon vaihtoi ja se muljui alla se oli ärsyttävää.
säästyypähän rahatOkei...en taida ostaa.
En ole kokeillut, mutta vesisänkyä parempaa saatkin hakea. Siihen taas ei totu yhdessä yössä eikä aina kahdessakaan - hotellissa voi olla liian paljon vettä siinä, eikä sitä voi siellä vähentää - mut kun siihen kotona tottuu, ei halua koskaan vaihtaa poisEi ole hyvä. Kokeilin jossain huonekalukaupassa sellaista ja aina kun vaihtoi asentoa niin ne montut mitkä tuli mun painosta siihen täyttyi aina hiljalleen kun asennon vaihtoi ja se muljui alla se oli ärsyttävää.
No meille sattui kerran lomalla sellainen kun niillä ei ollut koko perheelle täysipitkiä sänkyjä, antoivat suiten - luulin et oli virhe, mut eipä ollut. Seuraavalla viikolla mies haki sellaisen ja lapset saivat meidän runkopatjat. Vapaastikelluva aina, jos aiot hankkia. Eipä ole selkävaivojakaan (hänellä oli aiemmin) ollut kummallakaanei hotelleissa ole vesisänkyjä
ei mut on aina paikalla vaikkei näkyisikään.Krut ei vaivaudu harmaille paljon vastaamaan.
Vesisänky se vasta huono sänky on. Aina kun toinen kääntää kylkeä niin siihen herää kun hyllyy ja velloo koko sänky.No meille sattui kerran lomalla sellainen kun niillä ei ollut koko perheelle täysipitkiä sänkyjä, antoivat suiten - luulin et oli virhe, mut eipä ollut. Seuraavalla viikolla mies haki sellaisen ja lapset saivat meidän runkopatjat. Vapaastikelluva aina, jos aiot hankkia. Eipä ole selkävaivojakaan (hänellä oli aiemmin) ollut kummallakaan
Jaa- mut kun siinä ei tarvi kääntää kylkeäVesisänky se vasta huono sänky on. Aina kun toinen kääntää kylkeä niin siihen herää kun hyllyy ja velloo koko sänky.
kokeilua...Mun isä muuten ei syönyt kauheesti pikkukaloja, vaan lohta, mut alan uskoa leivinhiivan ihmeelliseen vaikutukseen - lääketehtaiden kannalta. Yhdessä fimean pakkausselosteessa sanottiin et hiivalla olisi saatu aikaan kipu. Se oli Felden- voiteen yhteydessä. Mut ei pullahiiri luovu ikinä pullasta. Sen lapset pakotetaan statiinilääkitykseen, koska algoritmit lääkärillä on sellaiset - vaikkei tuo itsekään niitä huomaa:-(
Kukaan ei nuku koko yötä liikkumatta.Jaa- mut kun siinä ei tarvi kääntää kylkeä
Niin varmaan, mut ei siihen herää, kun uni on niin sikeääKukaan ei nuku koko yötä liikkumatta.