Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mutmut...nyt oikeestaan roosi saisi selventää, miten se sauma raapii? Eihän sitä pussilakanan päällä nukuta.

Mä taas mietin sijauspatjan vaihtoa...onkohan semmonen hyvä jossa on semmone ööö mukautuva sisus?
Ei ole hyvä. Kokeilin jossain huonekalukaupassa sellaista ja aina kun vaihtoi asentoa niin ne montut mitkä tuli mun painosta siihen täyttyi aina hiljalleen kun asennon vaihtoi ja se muljui alla se oli ärsyttävää.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Ei ole hyvä. Kokeilin jossain huonekalukaupassa sellaista ja aina kun vaihtoi asentoa niin ne montut mitkä tuli mun painosta siihen täyttyi aina hiljalleen kun asennon vaihtoi ja se muljui alla se oli ärsyttävää.
En ole kokeillut, mutta vesisänkyä parempaa saatkin hakea. Siihen taas ei totu yhdessä yössä eikä aina kahdessakaan - hotellissa voi olla liian paljon vettä siinä, eikä sitä voi siellä vähentää - mut kun siihen kotona tottuu, ei halua koskaan vaihtaa pois:love:
 
vierailija
ei hotelleissa ole vesisänkyjä
No meille sattui kerran lomalla sellainen kun niillä ei ollut koko perheelle täysipitkiä sänkyjä, antoivat suiten - luulin et oli virhe, mut eipä ollut. Seuraavalla viikolla mies haki sellaisen ja lapset saivat meidän runkopatjat. Vapaastikelluva aina, jos aiot hankkia. Eipä ole selkävaivojakaan (hänellä oli aiemmin) ollut kummallakaan :LOL:
 
vierailija
No meille sattui kerran lomalla sellainen kun niillä ei ollut koko perheelle täysipitkiä sänkyjä, antoivat suiten - luulin et oli virhe, mut eipä ollut. Seuraavalla viikolla mies haki sellaisen ja lapset saivat meidän runkopatjat. Vapaastikelluva aina, jos aiot hankkia. Eipä ole selkävaivojakaan (hänellä oli aiemmin) ollut kummallakaan :LOL:
Vesisänky se vasta huono sänky on. Aina kun toinen kääntää kylkeä niin siihen herää kun hyllyy ja velloo koko sänky.
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
vierailija
Mun isä muuten ei syönyt kauheesti pikkukaloja, vaan lohta, mut alan uskoa leivinhiivan ihmeelliseen vaikutukseen - lääketehtaiden kannalta. Yhdessä fimean pakkausselosteessa sanottiin et hiivalla olisi saatu aikaan kipu. Se oli Felden- voiteen yhteydessä. Mut ei pullahiiri luovu ikinä pullasta. Sen lapset pakotetaan statiinilääkitykseen, koska algoritmit lääkärillä on sellaiset - vaikkei tuo itsekään niitä huomaa:-(
kokeilua...
 
Noin ja asiat on ''hoidettu'', kylässä käyty ja loppupäivä menköön kotona, omassa rauhassa:p

Tosin menin ostamaan vihreitä oliiveja ja tuorejuustoa, enkä muistanut ostaa kumpaakaan:cautious:
Sensijaan ostin kyllä kaikkea muuta kivaa saatuani ''Ahaa näitähän voisi vaikka tarvita''-elämyksiä pieneen päähäni(n)
 

Yhteistyössä