Oli joku balleriina ja sen perusteella käsitin väärin. Se tais olla kahvikirahvi kun tyksi sitten kuikeloista.Noounounou! Meikä tykkää terveen näköisistä ja jopa lihaksikkaista, m1ehen typyset ovat lihaksettomia rääpäleitä mun mielestä
Oli joku balleriina ja sen perusteella käsitin väärin. Se tais olla kahvikirahvi kun tyksi sitten kuikeloista.Noounounou! Meikä tykkää terveen näköisistä ja jopa lihaksikkaista, m1ehen typyset ovat lihaksettomia rääpäleitä mun mielestä
En liitä seksiä sukupuolielimiin sillä tavoin kuin sinä. Taide ja kaalimatomainokset ovat mun mielestä kaksi täysin eri asiaa, mutta joo…jokainen ajattelee omilla aivoilla, niin pitääkin ja se on hyvä juttu.Mutta en ala ankeuttamaan tätä ketjua enempää, mutta tässä on taas se "keitettävän sammakon" esimerkki, eli kun vesi lämpenee hiljaa, ei sammakko huomaa mitään, kunnes se on kuumaa.
Eli suhtautuminen alastomuuteen on muuttunut ja tulee muuttumaan hurjalla vauhdilla.
Seksuaalikasvatuksen ja lapsen seksille altistamisen välinen raja tulee olemaan yhä vaan ohuempi.
Jos kaalimato-mainoksia paheksuttiin klo 21 jälkeen vielä 5 vuotta sitten, niin nyt kaalimadot tuodaan kouluihin..
Näin se menee.
Kaikkea puolustellaan kauniilla korulauseilla ja luonnollisuuteen verhoten, ja tarpeeksi kun ihmiset kuuntelevat sitä mädätystä, unohtavat he vanhat, terveet ajatukset.
No, hyvää päivänjatkoa.
Eli...olisi sama, jos lähettäisit luonnollisuuden ja terveyden nimissä vaikka tutulle lapselle/nuorelleEn liitä seksiä sukupuolielimiin sillä tavoin kuin sinä. Taide ja kaalimatomainokset ovat mun mielestä kaksi täysin eri asiaa, mutta joo…jokainen ajattelee omilla aivoilla, niin pitääkin ja se on hyvä juttu.
Oli joku balleriina ja sen perusteella käsitin väärin. Se tais olla kahvikirahvi kun tyksi sitten kuikeloista.
Toisessa ketjussa olisi uusi aihe keskusteluun, onko äidin pään irroitus murha, vai vain pään uudelleen varastointi.Päivää
Vänkäämisen aihe muuttunut aiheesta liha vs vilja aiheeseen kikkeli vs pimpukka taiteessa ja lumihangessa...jatkakaa*haaveilee vasta valmistuneista poppareista*
Vielä 1 vko + 1 pvä ja päästään Mantan kanssa takaisin omaan kotiin
Matkakuume oireita.Meikä taiteilee makaronisalaattia palvikalkkunanjämistä.
Pitäisi myös leipoa jotain. Hedelmäkakku kenties. Ideoita?
Korona ei tehnyt musta ainakaan aikaisempaa tervävämpää. Jotenkin tuntuu että on jotenkin hankalampi pitää ajatuksia kasassa ja aivan kuin näkisin jotenkin huonommin kuin aiemmin.
Eli täällä ä siis säädän jotain. Sitä sun tätä. Ja oon koko ajan vähän pihalla :O
On toki mahdollista tuokin!Matkakuume oireita.
Joku toinen sanoisi ehkä, että olet raskaana.
Mulle korona on tehnyt tän vuoden aikana muistamattomuutta. En saa tuttujakaan sanoja mieleeni, vaikka sairastin jo viime talvena.Meikä taiteilee makaronisalaattia palvikalkkunanjämistä.
Pitäisi myös leipoa jotain. Hedelmäkakku kenties. Ideoita?
Korona ei tehnyt musta ainakaan aikaisempaa tervävämpää. Jotenkin tuntuu että on jotenkin hankalampi pitää ajatuksia kasassa ja aivan kuin näkisin jotenkin huonommin kuin aiemmin.
Eli täällä ä siis säädän jotain. Sitä sun tätä. Ja oon koko ajan vähän pihalla :O
Mulle korona on tehnyt tän vuoden aikana muistamattomuutta. En saa tuttujakaan sanoja mieleeni, vaikka sairastin jo viime talvena.
Mitä ikäluokkaa mahtanet olla?Mulle korona on tehnyt tän vuoden aikana muistamattomuutta. En saa tuttujakaan sanoja mieleeni, vaikka sairastin jo viime talvena.
40 ja 50 v.välimaastoa. Niin mä mietin keväällä että nytkö se vanhuudenhöperöys iski, mutta jotenki se kaikki ajoittuu jännästi koronan jälkeiseen aikaan.Mitä ikäluokkaa mahtanet olla?
Vanhemmuuten muisti rapistuu.
Vanhuuden höperyyttä esiintyi jo ennen koronaa.40 ja 50 v.välimaastoa. Niin mä mietin keväällä että nytkö se vanhuudenhöperöys iski, mutta jotenki se kaikki ajoittuu jännästi koronan jälkeiseen aikaan.
Jaa mulla esiintyi, vai sulla?Vanhuuden höperyyttä esiintyi jo ennen koronaa.
Tuolla en kuitenkaan yritä sanoa, etteikö korona jättänyt höperyyttä sinuun.
Mulla tietysti. Kui muuten tietäisin koko asiasta.Jaa mulla esiintyi, vai sulla?
Höperehditään molemmat sitte.Mulla tietysti. Kui muuten tietäisin koko asiasta.
Kyä se onnynnii, että me ollaan jo vanhoja kurppia, mutta tuohon muistijuttuun en voi muuta suositella kun hiilaripaastoa!Jaa mulla esiintyi, vai sulla?
Pulla ja hiilaripaasto? Oletko ihan varma?Kyä se onnynnii, että me ollaan jo vanhoja kurppia, mutta tuohon muistijuttuun en voi muuta suositella kun hiilaripaastoa!
Kokeile etes.
Ei saa syyä silleen että tulleepi tahmeita roteiineja!Pulla ja hiilaripaasto? Oletko ihan varma?
Miten nämä ”tahmeat proteiinit” liittyy hiilareihin?Ei saa syyä silleen että tulleepi tahmeita roteiineja!
The case of the sticky protein
Proteins are like a body’s in-house Lego set. These large, complex molecules are made up of building blocks called amino acids. Most of the time, proteins fold correctly, but sometimes they can misfold. This misfolding causes the proteins to get sticky, and that can promote clumping, or...healthcare-in-europe.com
Mitä vanhemmaks tulee, sitä tarkempi saa olla ruokavaliosta!
Poppareita voi olla hauska maistella keskustelua seuratessa, mutta ne eivät edistä rimpuloiden käsivarsien kehittämistä roosaruusan mieleisiksi lihaksikkaiksi. Huonot ravintoarvot ja liian kevyitä treenipainoiksi.Päivää
Vänkäämisen aihe muuttunut aiheesta liha vs vilja aiheeseen kikkeli vs pimpukka taiteessa ja lumihangessa...jatkakaa*haaveilee vasta valmistuneista poppareista*