Saataisiinko uusi julkinen yhteiskeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Mutta en ala ankeuttamaan tätä ketjua enempää, mutta tässä on taas se "keitettävän sammakon" esimerkki, eli kun vesi lämpenee hiljaa, ei sammakko huomaa mitään, kunnes se on kuumaa.

Eli suhtautuminen alastomuuteen on muuttunut ja tulee muuttumaan hurjalla vauhdilla.
Seksuaalikasvatuksen ja lapsen seksille altistamisen välinen raja tulee olemaan yhä vaan ohuempi.
Jos kaalimato-mainoksia paheksuttiin klo 21 jälkeen vielä 5 vuotta sitten, niin nyt kaalimadot tuodaan kouluihin..

Näin se menee. :(

Kaikkea puolustellaan kauniilla korulauseilla ja luonnollisuuteen verhoten, ja tarpeeksi kun ihmiset kuuntelevat sitä mädätystä, unohtavat he vanhat, terveet ajatukset.

No, hyvää päivänjatkoa.
En liitä seksiä sukupuolielimiin sillä tavoin kuin sinä. Taide ja kaalimatomainokset ovat mun mielestä kaksi täysin eri asiaa, mutta joo…jokainen ajattelee omilla aivoilla, niin pitääkin ja se on hyvä juttu.:)
 
En liitä seksiä sukupuolielimiin sillä tavoin kuin sinä. Taide ja kaalimatomainokset ovat mun mielestä kaksi täysin eri asiaa, mutta joo…jokainen ajattelee omilla aivoilla, niin pitääkin ja se on hyvä juttu.
Eli...olisi sama, jos lähettäisit luonnollisuuden ja terveyden nimissä vaikka tutulle lapselle/nuorelle

-kuvan pahasta auringonpolttamasta vaikka kasvoissas
-pimpsan kuvan kännykällä "äh, vähän ihottumaa tullut, menkkasiteet hiersi"?
 
Meikä taiteilee makaronisalaattia palvikalkkunanjämistä.

Pitäisi myös leipoa jotain. Hedelmäkakku kenties. Ideoita?

Korona ei tehnyt musta ainakaan aikaisempaa tervävämpää. Jotenkin tuntuu että on jotenkin hankalampi pitää ajatuksia kasassa ja aivan kuin näkisin jotenkin huonommin kuin aiemmin.

Eli täällä ä siis säädän jotain. Sitä sun tätä. Ja oon koko ajan vähän pihalla :O
 
Meikä taiteilee makaronisalaattia palvikalkkunanjämistä.

Pitäisi myös leipoa jotain. Hedelmäkakku kenties. Ideoita?

Korona ei tehnyt musta ainakaan aikaisempaa tervävämpää. Jotenkin tuntuu että on jotenkin hankalampi pitää ajatuksia kasassa ja aivan kuin näkisin jotenkin huonommin kuin aiemmin.

Eli täällä ä siis säädän jotain. Sitä sun tätä. Ja oon koko ajan vähän pihalla :O
Matkakuume oireita.
Joku toinen sanoisi ehkä, että olet raskaana.
 
  • Tykkää
Reactions: -roosaruusa-
Meikä taiteilee makaronisalaattia palvikalkkunanjämistä.

Pitäisi myös leipoa jotain. Hedelmäkakku kenties. Ideoita?

Korona ei tehnyt musta ainakaan aikaisempaa tervävämpää. Jotenkin tuntuu että on jotenkin hankalampi pitää ajatuksia kasassa ja aivan kuin näkisin jotenkin huonommin kuin aiemmin.

Eli täällä ä siis säädän jotain. Sitä sun tätä. Ja oon koko ajan vähän pihalla :O
Mulle korona on tehnyt tän vuoden aikana muistamattomuutta. En saa tuttujakaan sanoja mieleeni, vaikka sairastin jo viime talvena. :unsure:
 
Mulle korona on tehnyt tän vuoden aikana muistamattomuutta. En saa tuttujakaan sanoja mieleeni, vaikka sairastin jo viime talvena.

Multa sanat on menneet sekaisin tai kadoksiin aina. Olette ehkä joskus huomanneetkin kun kirjoitan ihan miten sattuu. Ja se on korostunut aina jos olen ollut väsynyt.

Väsyneeltä tuntuu nytkin. Ehkä muistamattomuus on enemmän oire toisesta oireesta kuin itse oire.


Selitinpä taas tosi selkeästi.
 
Pulla ja hiilaripaasto? Oletko ihan varma?
Ei saa syyä silleen että tulleepi tahmeita roteiineja!


Mitä vanhemmaks tulee, sitä tarkempi saa olla ruokavaliosta!
 
Ei saa syyä silleen että tulleepi tahmeita roteiineja!


Mitä vanhemmaks tulee, sitä tarkempi saa olla ruokavaliosta!
Miten nämä ”tahmeat proteiinit” liittyy hiilareihin?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Päivää

Vänkäämisen aihe muuttunut aiheesta liha vs vilja aiheeseen kikkeli vs pimpukka taiteessa ja lumihangessa...jatkakaa*haaveilee vasta valmistuneista poppareista*
Poppareita voi olla hauska maistella keskustelua seuratessa, mutta ne eivät edistä rimpuloiden käsivarsien kehittämistä roosaruusan mieleisiksi lihaksikkaiksi. Huonot ravintoarvot ja liian kevyitä treenipainoiksi.

Poppareista ja pimpukkataiteesta puheenollen, tässä laulaa Honey Popcorn lapsillekin sopivassa musiikkivideossa. Ryhmän jäsenet ovat japanilaisia aikuisviihdenäyttelijöitä, jotka päättivät vaihteeksi tehdä jotakin muuta.
 

Yhteistyössä