vierailija
Ei ole ainoa. Liioittelin.Kovin on elämä jos tämä palsta on ainoa henkireikä.
Ei ole ainoa. Liioittelin.Kovin on elämä jos tämä palsta on ainoa henkireikä.
Olet kyllä niin huomionhakuinen että laittaa miertimään millainen olet palstan ulkopuolella ja miten haet huomiota esimerkiksi siltä mieheltäsi.Ei ole ainoa. Liioittelin.
Olet kyllä niin utelias ja osin pahansuopakin että laittaa miettimään millainen olet palstan ulkopuolella ja miten urkit ja haet skismaa esimerkiksi työpaikallasi.Olet kyllä niin huomionhakuinen että laittaa miertimään millainen olet palstan ulkopuolella ja miten haet huomiota esimerkiksi siltä mieheltäsi.
Tuokaan asia ei sinulle kuulu ollenkaan. Oletko huomannut miten utelias olet? Ja se ei ihan aina ole hyve.Olet kyllä niin huomionhakuinen että laittaa miertimään millainen olet palstan ulkopuolella ja miten haet huomiota esimerkiksi siltä mieheltäsi.
Mä en tarvi lisää huomiota. Saan sitä irl liikaakin. Yllättyisit jos tapaisit mut irl. Täällä ei tuu koko kuvaa minusta. Hippusen verran vaan.Olet kyllä niin huomionhakuinen että laittaa miertimään millainen olet palstan ulkopuolella ja miten haet huomiota esimerkiksi siltä mieheltäsi.
Niin varmaan. Tuollaiset jotka noin kertovat eivät todellisuudessa saa huomiota, haaveilevat siitä vain.Mä en tarvi lisää huomiota. Saan sitä irl liikaakin. Yllättyisit jos tapaisit mut irl. Täällä ei tuu koko kuvaa minusta. Hippusen verran vaan.
Ootko niin kaunis vai mistä huomio tulee?Mä en tarvi lisää huomiota. Saan sitä irl liikaakin. Yllättyisit jos tapaisit mut irl. Täällä ei tuu koko kuvaa minusta. Hippusen verran vaan.
Mä en tarvi lisää huomiota. Saan sitä irl liikaakin. Yllättyisit jos tapaisit mut irl. Täällä ei tuu koko kuvaa minusta. Hippusen verran vaan.
mamut antaa huomiota pubiruusuille,että saavat ilmaista pimppaa ja kuvaan et mahdu kun olet lihottanut itsesi riisillä.Mä en tarvi lisää huomiota. Saan sitä irl liikaakin. Yllättyisit jos tapaisit mut irl. Täällä ei tuu koko kuvaa minusta. Hippusen verran vaan.
Vitsikäs, mukava, iloinen ja ok näköinen.Ootko niin kaunis vai mistä huomio tulee?
Ovat suomalaisia. Nuorempia ja vanhempia.mamut antaa huomiota pubiruusuille,että saavat ilmaista pimppaa ja kuvaan et mahdu kun olet lihottanut itsesi riisillä.
Kuvan mukaan näytät pöhöttyneeltä ja ylipainoiselta pubiruusulta.Vitsikäs, mukava, iloinen ja ok näköinen.
Iha varmasti.Paatonkin on sitä mieltä että aqe on ruma
Nyt kyllä luulet itsestäsi liikoja.Paha olet suustasi onhan se täälläkin nähty.Sait esim banniakin siitä että auoit päätäsi.Vitsikäs, mukava, iloinen ja ok näköinen.
Nyt kyllä luulet itsestäsi liikoja.Paha olet suustasi onhan se täälläkin nähty.Sait esim banniakin siitä että auoit päätäsi.Vitsikäs, mukava, iloinen ja ok näköinen.
Voi kiitos.Kuvan mukaan näytät pöhöttyneeltä ja ylipainoiselta pubiruusulta.
Saat niiltä ehkä huomiota mutta isojen lollojen takia ja että pääsisivät bylsimään.Ovat suomalaisia. Nuorempia ja vanhempia.
No tuolla edellisellä sivulla se laittoi aqen viestiin tuon ugly kuvan vastaukseksiIha varmasti.
Älä viitsi kehua itseäsi kun kaikki tiedämme ettei se ole totta.Vitsikäs, mukava, iloinen ja ok näköinen.
Paatonkin sen tietää ugly and proud90 kg sotanorsu ja kuvittelee olevansa miesten unelma
Jos puhut Aqelasta niin voin vakuuttaa, että hän on ehdottomasti kaunis ja ehkä puolet tuosta 90kg.90 kg sotanorsu ja kuvittelee olevansa miesten unelma