vierailija
Mistä tiedät?Ei se kelpaa edes ystäväksi Paeaettomalle
Mistä tiedät?Ei se kelpaa edes ystäväksi Paeaettomalle
Kerro nyt kaikille uskottavasti kenen kanssa välit ovat taas hyvät?Kuulin huhuja tästä jo muutamia vuosia sitten siltä sinun bestikseltä jonka kanssa välit ovat taas hyvät
Näkeehän sen ja kuulee juttujaMistä tiedät?
Haaa, myönnät että el lu on sun unelma, ota pois vaan. En ole estelemässä.Niin ja sitähän tässä väännetään ettet halua rellua. Millä tikulla?
Pitaako ne huhut paikkaansa ettette ole rellun kanssa väleissä ollenkaan ?Kerro nyt kaikille uskottavasti kenen kanssa välit ovat taas hyvät?
Tajuatko että yks neito on kertonut kaikki sinun asiasi pitkin palstaa, tai taidat tajuta kun et kehtaa kirjautua.
Ei kuulema huoli ketään, ikävä asia ettei kelpaa sinulle.Eikös siitä ollut joskus kuvia täällä?Nätti ja kiva naikkonenHaaa, myönnät että el lu on sun unelma, ota pois vaan. En ole estelemässä.
Tarkotin kylläkin sitä toista mainittua..
Joo ja sen takia me kirjotellaan palstalla toisillemme ketjuissa...kun ei olla väleissä ollenkaan..oletko vähän pölö?Pitaako ne huhut paikkaansa ettette ole rellun kanssa väleissä ollenkaan ?
Ei otaHaaa, myönnät että el lu on sun unelma, ota pois vaan..
myönnät että el lu on sun unelma
En ole aikoihin lukenut, kun samaa toistoa aina vaan. Onko sua nyt kuultu:Siitä vaan, lue ajatuksella.
Mikset rekisteröidy? Etkö uskalla vai mikä on tekosyy?En ole aikoihin lukenut, kun samaa toistoa aina vaan. Onko sua nyt kuultu:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/359d6685-2a33-472b-97e3-f8512a2810f2
No just, tän takia ilmeisesti rekatuille tuli oma ketju!Paeaeton pyytää koko ajan poistamaan viestejä missä mainitaan Lis petti ettei kukaan saa tietää hänen luottavan Lis pettiin taas että Lis petti on syy miksi rellu ei kelpaa
Selaappas sinä tätä ketjua taaksepäin niin näet mitä epek kirjoitti yksi yö tänne harmaana Päättömästä ja Elenasta.No just, tän takia ilmeisesti rekatuille tuli oma ketju!
On erittäin epäkohteliasta jauhaa täällä ihmisistä jotka ei ole edes paikalla!
Saisinko ihan mielenkiinnosta udella että miksi kirjoitat palstalaisista, ja minustakin, näköjään vaikka ja mitä? Mitä sä saat tästä?
Siis mitä tarkoitat?Haaa, myönnät että el lu on sun unelma, ota pois vaan. En ole estelemässä.
Tarkotin kylläkin sitä toista mainittua..
Etpäs voikkaan läläläläläääMä voin tehdä mitä haluan ja vaikka ihan joka ikinen päivä
No sillä on harhat päällä, lääkkeet taas jäänyt ottamatta. Älkää välittäkö siitä.No just, tän takia ilmeisesti rekatuille tuli oma ketju!
On erittäin epäkohteliasta jauhaa täällä ihmisistä jotka ei ole edes paikalla!
Saisinko ihan mielenkiinnosta udella että miksi kirjoitat palstalaisista, ja minustakin, näköjään vaikka ja mitä? Mitä sä saat tästä?
Sinä olet ilmoittanut että juttelen täällä harmaana? Mun ei ole tarvinnut kiertää bannia. Pystyäkseni kirjoittamaan harmaana. Tässä meni mun ainoa henkireikä. Mä menen baariin.Akkela riehuu. Banni ei lopu koskaan
Sinä olet ilmoittanut että juttelen täällä harmaana? Mun ei ole tarvinnut kiertää bannia. Pystyäkseni kirjoittamaan harmaana. Tässä meni mun ainoa henkireikä. Mä menen baariin.
Vai onko se baari se henkireikä.Kovin on elämä jos tämä palsta on ainoa henkireikä.
No eihän tuo ollut aqe. Henkireikä ja baari
Mutta onneks se banni ei ole kovin pitkä enää?