Ite ois pitäny tuoki tehä.Käsi tuli ikävän kipeäksi siitä piikistä. Tosin se täti tökkäsi sen tosi ylös, ennemminkin olkqpäähän kuin käsivarteen.
*ärmör'
Ite ois pitäny tuoki tehä.Käsi tuli ikävän kipeäksi siitä piikistä. Tosin se täti tökkäsi sen tosi ylös, ennemminkin olkqpäähän kuin käsivarteen.
*ärmör'
Ite ois pitäny tuoki tehä.
Mäkin sain kolmannen. Käsi oli kipeä, kun sitä nosti ylös. Ja oli ekan kerran lämpöä ja vähän höntti olo seuraavana iltanaKäsi tuli ikävän kipeäksi siitä piikistä. Tosin se täti tökkäsi sen tosi ylös, ennemminkin olkqpäähän kuin käsivarteen.
*ärmör'
Mäkin sain kolmannen. Käsi oli kipeä, kun sitä nosti ylös. Ja oli ekan kerran lämpöä ja vähän höntti olo seuraavana iltana
Niin. Eikä voinut nukkua sillä kyljellä pariin päivään.Just! En edes yritä nostaa, ku sattuu pirusti.
Huomiseksi varattiin vapaapäivä muiden oireiden varalta.
Sulle ja Roosalle:Mäkin sain kolmannen. Käsi oli kipeä, kun sitä nosti ylös. Ja oli ekan kerran lämpöä ja vähän höntti olo seuraavana iltana
Kikkeliskokkelis-mies se vaan...E suostu mun kone avaamaan echon linkkiä.
Nehän kertoi jo isolla puolella, että Trumphan sen rokotteen kehitti....So, kuinka suomalaiset ja palstalaiset suhtautuvat Trumpin myönteiseen suhtautumiseen koronarokotuksiin?
Trump kehitti sen vessapytyn pesuaoneen rokotteeksi.Nehän kertoi jo isolla puolella, että Trumphan sen rokotteen kehitti....
Mistä muuten erottaa toisistqqn suden ja koiran ulvonnan? Täällä on vähän kaukaisemmalla naapurilla koiria, ja veikkaan että ne ulvoi kun äsken lenkkeilin.
Mutta susiakin on ollu tuolla metsässä.
Mut onko suden ulvonta erikuuloista?
Markkolako sulla on sängynlämmittäjänä?Mä oikein päätin nukkua pitkään että vasta-aineet saavat kehittyä rauhassa. Ja heräsin puoli kymmeneltä. tomi!
Käsi on yhä kipeä mutta muutoin suht kelpo olo.
Oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tosin astma varmaan auttoi, kun kuuluu riskiryhmään.Kuinka te ootte saaneet näin äkkiä 3. rokotuksen? Itse sain ajan vasta helmikuun alkuun.
Kuinka te ootte saaneet näin äkkiä 3. rokotuksen? Itse sain ajan vasta helmikuun alkuun.
Niin, riskiryhmään kuuluvat saa tietysti ekana. No odottelen kärsivällisesti ei-riskiryhmäläisenä omaa aikaani.Oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Tosin astma varmaan auttoi, kun kuuluu riskiryhmään.
Pitäisi varmaan kokeilla tätä. Tuo helmikuun aika oli eka mahdollinen aika, mutta tietty aina tulee peruutuksia.Mä kuikuilin joka aamu kunnan sivuille ja kun uusia aikoja tuli, varattiin heti.